پنج طرح عمرانی با اعتبار ۳۸۸ میلیارد ریال با حضور مسئولین شهرستان رشتخوار به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۵۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین شهرستان بهره برداری از 21 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار اعاز شد.

فرماندار شهرستان رشتخوار در آیین برق‌رسانی که به صورت تجمیعی در ۱۶ نقطه بخش مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: از این میزان، اعتبار طرح‌های برق رسانی ۱۳۰ میلیارد ریال بوده است.

حسین باهوش تصریح کرد: طرح یک باب مسکن مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به مساحت ۶۰ مترمربع و با اعتبار ۲.۵ میلیارد ریال، یکی از ۱۸۷ طرحی است که در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین کمیته امداد، بنیاد علوی و بنیاد مسکن، امروز افتتاح شد.

وی، همچنین از بهره‌برداری از آسفالت معابر روستایی در قادرآباد رشتخوار خبر داد و گفت: این طرح، بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر آسفالت معابر است و برای تکمیل آن اعتباری افزون بر ۳.۵ میلیارد ریال هزینه شده‌است.

لازم به ذکر است:افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ فیبر نوری در مناطق روستایی فتح‌آباد، "براکو" و عشرت‌آباد و همچنین افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی بهزیستی از دیگر طرح‌های افتتاحی شهرستان رشتخوار بود.

رشتخوار با ۶۶ هزار نفر جمعیت متشکل از ۲ بخش مرکزی و "جنگل" با ۶۹ روستا در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب مشهد و بین تربت حیدریه و خواف واقع شده‌ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار