خبرهای داغ:

آموزش به‌ شرط اشتغال با هنرمندی در عرصه سنگ مصنوعی

مریم غلامی بانویی ۵۲ ساله قمی که با ایجاد صندوق و تعاونی توسعه روستایی ایجاد کارگاه کوچک سنگ مصنوعی و آموزش عروسک بافی و آموزش لباس بافتنی زمینه اشتغال حدود ۱۰ نفر از بانوان را فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۲۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مریم غلامی کارآفرین درباره نحوه فعالیتش در کارگاه های قالی و سنگ مصنوعی میگوید که از ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به صورت جدی کارش را در حوزه آموزش شروع کرده است، به صورت رایگان آموزش‌هایی را صنایع دستی و قالی بافی ارائه کرده است.

وی ادامه داد: در ۲۲ بهمن نمایشگاهی در خانه ام برگزار کرده و در آن آموزشها را به مدت سه روز رایگان ارائه کردم تا از این طریق بانوان را برای آموزش در مشاغل خانگی جذب کنم.

غلامی افزود: ۱۰ نفر را در صنعت قالی آموزش دادم، که از این تعداد سه نفر در خانه خود دار قالی زده و اکنون بانوان بافنده مشغول بافت هستند و از این طریق امرار معاش میکنند همچنین در حوزه عروسک بافی ۱۴ نفر را آموزش داده ام که از این طریق ۷ نفر مشغول به کار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در خانه ام کارگاه آموزشی ایجاد کرده ام گفت: در حوزه سنگ مصنوعی به ۵ نفر آموزش ارائه کردم که از این تعداد سه نفر مشغول به کار شده اند که امیدوارم رغبت بانوان برای دریافت آموزشها و ایجاد مشاغل را در حد گسترده ای شاهد باشیم.

آموزش به‌ شرط اشتغال با هنرمندی در عرصه سنگ مصنوعی

این بانوی کارآفرین تصریح کرد: بانوانی که آموزش ها را دریافت میکنند به راحتی می‌توانند در منازل خود و با کمترین هزینه اقدام به تولید محصولات و هنرهای دستی کنند و از طریق فضاهای مجازی اقدام به فروش و بازاریابی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار