مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: برائت و روشنگری نسبت به ظالمان و مستکبران عالم همچون آمریکا و صهیونیست‌ها و از سوی دیگر تقویت جریان حق، توصیه و آموزه ائمه معصومین(ع) بوده و امروز یکی از مصادیق تقویت جریان حق، شرکت در انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۸۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی شب گذشته در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) شهرک آزادگان مشهد افزود: به هر میزان حضور مردم در عرصه‌های انقلابی همچون راهپیمایی‌های مهم و صحنه‌های انتخابات کمرنگ شود به همان میزان دشمنان انقلاب، کشور و ملت ایران خوشحال می‌شوند و سرزمین ایران مورد طمع بدخواهان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مردم گلایه‌های به حقی دارند اما در خصوص اصل انقلاب نباید به گونه‌ای عمل کرد که دشمنان شاد شوند. حتی آنهایی که انقلابی نیستند اما به ایران علاقه دارند باید توجه داشته باشند که عدم حضور در پای صندوق‌ها، به نفع ایران هم نخواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی اشتغال جوانان و گرانی‌ قیمت‌ها را از مسایل مهم جامعه بر شمرد و با تأکید بر این که قهر با صندوق‌های رأی مشکلی را بر طرف نخواهد کرد گفت: مشارکت در انتخابات رسالت دینی و ملی مردم است و در مقابل، مسوولان نیز وظیفه دارند برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش جدی کنند اگرچه که رئیس جمهور و اعضای هیات دولت شبانه روز در تلاش برای گره گشایی از مشکلات هستند.

مروی افزود:برخی می‌پرسند «آیا رهبر معظم انقلاب از مشکلات مطلع هستند؟» بنده ۳۰ سال توفیق خدمت در دفتر رهبر معظم انقلاب را داشته‌ام و پاسخ می‌گویم که بله، ایشان به خوبی از تمام مسایل مطلع هستند و معاونتی در دفتر رهبر معظم انقلاب به نام معاونت ارتباطات مردمی وجود دارد که نامه‌ها، تماس‌ها، شکایات و نقطه نظرات مردمی را دریافت کرده و روزانه خلاصه آن را به حضور رهبری معظم می‌رساند.

وی ادامه داد: مگر می‌شود رهبر بزرگوار و دلسوز انقلاب از درد و رنج مردم بی اطلاع باشند؟ به خدا قسم این گونه نیست و همه مسوولان مخلصانه در تلاش هستند تا ان‌شاءالله مشکلات حل و دل مردم از جهات مختلف خرسند شود.

تولیت آستان قدس رضوی زندگی حضرات معصومین(ع) را الگویی برای بشریت معرفی و اظهار کرد: زندگی ائمه معصومین(ع) برای انسان‌ها به ویژه شیعیان و کسانی که داعیه دار پیروی از اهل بیت(ع) هستند، باید الگو باشد.

مروی با بیان این که جامعه شیعه باید جامعه‌ای دگرخواه، با گذشت و مهربان باشد افزود: عبادت و اطاعت خداوند به معنای رضای الهی را همواره در نظر داشتن است، از این رو انسان در کسب و کار و همه شئون زندگی می‎تواند در مسیر عبودیت و اطاعت خداوند باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار