حجت الاسلام ناصری گفت: رای اولی ها به انتخابات گرما می بخشد و شور و نشاط رو در جامعه افزایش میدهد.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۱۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست جهاد تبیین با عنوان انتخابات اصلح به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی فاطمیه، در دبیرستان دخترانه فروزنده جونقان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان،در این نشست با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،بیان کرد: انتخابات یکی ازجلوه‌های حضور اجتماعی دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان در عرصه‌های اجتماعی است.

حجت الاسلام جواد ناصری، افزود: شاید رأی اولی‌ها تعداد زیادی نسبت به سایر افراد جامعه نباشند ولی کنش‌گری و اثرگذاری‌شان، مطمئنا اثرگذاری بالایی است و با انتخاب اصلح خود می‌توانند نشان دهند که به‌جز حوزه مشارکت، در انتخاب اصلح برای تاثیرگذاری صحیح و درست در آینده‌شان برنامه دارند و اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد:امسال با در پیش بودن انتخابات اسفندماه، نقش شما در افزایش مشارکت مردم، حائز اهمیت و اثرگذار است، شما می‌توانید به‌عنوان قشری پیشرو و عدالت‌طلب با تبیین‌گری برای انتخاب اصلح، در این امر مهم نقش‌آفرینی کنید.

حجت الاسلام ناصری، افزود: قطعا حضور رای اولی ها به انتخابات گرما می بخشد و شور و نشاط رو در جامعه افزایش میدهد همچنین دانش آموزان ما می توانند به عنوان حلقه وصلی با خانواده خود ی عمل کنند و تقریب کننده آنها به شرکت در انتخابات باشند.

وی، با بیان اینکه انتخابات پیش رو انتخاباتی امنیت ساز است تصریح کرد: همه باید در انتخابات مشارکت کنیم و دانش آموزان به عنوان پیشرو باید دیگران را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

ارسال نظرات