خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: باید اهمیت انتخابات برای مردم تبیین شود، چون موضوع اصلی «حضور حداکثری» است.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۴۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست سیاسی اعضای شوراء حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) و پایگاه‌های مقاومت بسیج تابع این حوزه، حجت الاسلام مهدی جوشقانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با طرح این سوال برای بسیجیان که چرا در زمان فرار شاه، شخصی از هیچ قشری در جامعه ایران، هزینه‌ای برای جلوگیری از فرار شاه و یا بازگشت سلطنت نداد؟

وی در ادامه بیان داشت: حکومت شاه مردمی نبود و مردم جامعه جایگاهی در حکومت نداشتند و در مقابل قدرت بسیج کنندگی امام خمینی(ره) که بطور مستمر، مردم را با انگیزه های اسلامی علیه اقدامات ضد اسلامی نظام سلطنتی بر می انگیخت، منجر به پایان یافتن سلسله پادشاهی ها در ایران و برپایی نظام جمهوری با مبنای اسلامی شد.

او با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خواست و اقبال عمومی جامعه ایران به پیروزی رسید افزود: انقلاب اسلامی ایران چهل و پنج سال است که دوام دارد و قابل مقایسه با حکومت های پادشاهی قبل از انقلاب که با زور و شمشیر و سرنیزه و یا با کودتا و حمایت دولت های استعمارگر روی کار آمده بودند، نیست.

حجت الاسلام جوشقانیان تصریح کرد: بسیجیان باید اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنند چون اصل موضوع «حضور حداکثری» است و به رفع شبهات در مورد انتخابات بپردازند.

انتهای پیام/ حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار