خبرهای داغ:
با حضور مسوولان کنگره شهدای غریب استان قزوین، از خانواده شهید یداله فتاحی فر، از شهدای غریب استان، دیدار و از آنها دلجویی شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

قزوین_ نادری نسب روابط عمومی ستاد استانی کنگره شهدای غریب در اسارت استان قزوین در گفتگو با بسیج از دیدار و دلجویی از خانواده معزز شهید یداله فتاحی فر از شهدای غریب در اسارت استان قزوین خبر داد. 

وی گفت: در این دیدار که در روز جمعه ۱۳ بهمن ماه سال‌جاری برگزار شد دبیر و روابط عمومی ستاد استانی قزوین به همراه رحمانی معاون فرهنگی بنیاد شهید شهرستان قزوین حضور داشتند.

نادری نسب افزود: در این دیدار همچنین دو تن از دوستان و همرزمان شهید يدالله فتاحی فر نیزحضور داشتند یکی از دوستان شهید بنام جواد حضرتی که از رزمندگان استان قزوین می باشد به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت. 

همچنین دبیر ستاد استانی موسوی، به بیان اهداف کنگره شهدای غریب در اسارت و برنامه های این ستاد استانی پرداخت.

در ادامه این دیدار، مادر شهید نیز خاطراتی از فرزند شهیدش عنوان کرد و حال و هوای بسیار خوبی در منزل این شهید بزرگوار برقرار بود.

شهید يدالله فتاحی فر از دوران قبل انقلاب در برنامه های مبارزاتی رژیم ستم شاهی شرکت داشت و بعد از پیروزی انقلاب، بعنوان نیروی سپاه پاسداران ناحيه قزوین فعالیت خود را آغاز کرد و در تاریخ ۱۳۶۰/۴/۲۴ در منطقه سردشت در کمین گروهک دموکرات به همراه ۳ تن از رزمندگان اسیر و بعد از چند روز شکنجه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار