خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: امروز یمنی‌ها با حداقل داشته‌ها در تنگه باب‌المندب، مقتدرانه مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند که نشان از شرایط متفاوت دنیای امروز دارد.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تجمعات میلیونی مردم یمن و سراسر دنیا نشان از آگاهی جدید و نوظهور بین ملت‌ها دارد گفت: امروز یمنی‌ها با حداقل داشته‌ها در تنگه باب‌المندب، مقتدرانه مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند که نشان از شرایط متفاوت دنیای امروز دارد.

برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه بمناسبت دهه فجر در رشت

نیک‌فطرت با اشاره به ضرورت استفاده از تریبون‌ برنامه‌های دهه فجر برای بیان دستاوردهای انقلاب افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبتی برای‌ پرداختن و بیان پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است.

وی به توطئه‌های دشمن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمن با ایجاد یاس و نا‌ امیدی و ناامنی‌سازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر در سطح پایگاه‌ها و محلات شهر رشت خاطرنشان کرد: برگزاری جشن انقلاب در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها، نشست‌های تبیینی در سطح حوزه‌ها، مساجد و اقشار مختلف، برپایی میز خدمت، جشن بزرگ عید مبعث، برنامه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری یادواره‌های شهدا و افتتاح مرکز رشد از جمله برنامه‌های این ایام‌ است‌

نیک‌فطرت از افتتاح ۲ باب مسکن محرومین و توزیع ۳ سری جهیزیه کامل برای ۳ نوعروس که توسط پایگاه‌های مقاومت شناسایی شدند خبر داد و افزود: برگزاری گردهمایی بزرگ مدافعان حرم استان گیلان در مصلی رشت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.

وی افتتاح دفتر حمایت حقوقی از رزمندگان و بسیجیان سپاه رشت، برگزاری همایش بزرگ ائمه جماعت، هیئت امنا و فرماندهان و... را جزو دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برشمرد و بیان کرد: به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، اجرای برنامه‌های متنوع همراه با شور و نشاط در محلات مختلف برای عموم مردم پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ادامه داد: اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید دانش‌آموزانِ مدارس سمپاد از دستاوردهای انقلاب، مرکز نطنز
و برخی واحدهای تولیدی موفق نیز در دستور کار قرار دارد.

نیک‌فطرت از خدمات‌رسانی کاروان سلامت در دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: این کاروان در ۵ منطقه کم برخوردار رشت مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/امید قاسم زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها