خبرهای داغ:
نشست تبیینی بصیرتی با موضوع «انقلاب اسلامی؛ رویش‌ها و ریزش‌ها» به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با حضور استاد آیت‌الله احمد عابدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۱۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله عابدی در ابتدای این نشست یکی از ویژگی‌های سخنان امام خمینی(ره) را مقایسه انقلاب اسلامی با زمان طاغوت دانست و به این موضوع تاکید کرد که به برکت انقلاب اسلامی، کشور به اینجا رسیده است.

آیت الله عابدی ادامه داد: قبل از انقلاب، آمریکا قدرتی داشت که اگر می‌خواست حکومت یک کشوری را سرنگون کند، هیچ‌وقت با آن کشور وارد جنگ نمی‌شد، فقط کافی بود تشری به آن حکومت بزند و آن حکومت سرنگون می‌شد.

وی افزود: برژنِف، دبیرکل حزب مرکزی شوروی، در آن زمان می‌گفت: به اندازه‌ای بمب اتم دارم که شانزده بار می‌توانم کره زمین را نابود کنم.

آیت‌الله عابدی تصریح کرد: شوروی در آن زمان به حدی جنایتکار بود که وقتی چند بمب اتم جدیدی ساخت، روی مردم قزاقستان که جزء کشور شوروی بود آزمایش کرد و میلیون‌ها آدم را کشتند، فقط به‌خاطر اینکه بفهمند وقتی بمب اتم در شهری منفجر شود، چه خساراتی به بار می آورد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و شوروی آن زمان که برای خود، کسر شأن می‌دانستند با کسی وارد جنگ شوند، باهم توافق کردند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، اما امام به برکت شهدا توانست در مقابل چنین ابرقدرت‌هایی بایستد و کشور را به اینجا برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار