مسئول تعلیم و تربیت ناحیه شهرستان فارسان گفت:هم جمهوریّت و هم اسلامیّت، متّکی به انتخابات است. بنابراین، در نظام جمهوری اسلامی، انتخابات ضروری است.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۴۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، با تبریک دهه مبارک فجر تاکید کرد: مردم تا آخر پای این انقلاب ایستاده‌اند.تاریخ پرماجرای مسیر انقلاب اسلامی از ابتدای نهضت تا همین امروز، پر از ردپای زنان و مردان پیر و جوانی است که در برهه‌های گوناگون، نقش برجسته‌ای برای سربلندی وطن ایفاء کرده‌اند، مردمی که یک روز با ایثار جان و از خود گذشتگی و تقدیم خون سرخ خود، انقلاب اسلامی را پیروز رساندند و روز دیگر با جوهر آبی نقش بسته بر روی سرانگشت، در انتخابات حکم به بقا و بالندگی انقلاب اسلامی داده‌اند.

حجت الاسلام یوسفی، به نقش حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: در حالی که جهانیان در عین ناباوری پیروزی انقلاب مردم ایران را به نظاره نشسته بودند، برخی انتظار داشتند مردم به خانه هایشان برگردند اما این انقلاب بر پایه‌ی اراده‌ی مردم و خواست مردم در تشکیل حکومت و اداره‌ی حکومت باقى ماند. یعنى اهمّیّت نقش مردم پس از پیروزى انقلاب از مردم سلب نشد و براى انقلاب اسلامی به‌عنوان یک عنصر اصلی باقى است.

وی، با تأکید بر اینکه ماهیت انقلاب اسلامی را فقط و فقط باید از خود امام (ره) شنید، خاطرنشان کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۱۳۶۴ که مسئولان و مردم به محضر ایشان رسیده بودند، فرمودند شکل پیروزی انقلاب معجزه بود یعنی اینکه یک نظام تا دندان مسلح سقوط کرد و مردم با سینه خشک و مشت‌های گره‌کرده آن را براندازی کردند، این پیروزی خون بر شمشیر خودش معجزه بود اما امام راحل (ره) تأکید فرمودند که معجزه اصلی در درون اندیشه‌های مردم شکل گرفت.

حجت الاسلام یوسفی، در پایان تاکید کرد:انتخابات در کشور تحوّل ایجاد می کند. مشارکت مردم در انتخابات نه تنها برای پیشرفت کشور معجزه آفرین است بلکه انتخابات با مفاهیم اصلی انقلابی که مردم آن‌ را، با نثار خون خود و با فداکاری‌های بسیار آن را به پیروزی رساندند، گره خورده است: هم جمهوریّت و هم اسلامیّت، متّکی به انتخابات است. بنابراین، در نظام جمهوری اسلامی، انتخابات ضروری است.

ارسال نظرات