امام جمعه مهریز: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به هر نحوی در تلاش برای دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۹۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: هر چند دشمنان از ماه‌ها قبل برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده اند و مردم را تشویق به عدم حضور در انتخابات می‌کنند، اما مردم کشور هوشیار‌تر هستند و سیلی و تو دهانی محکمی به دشمنان خواهند زد.

حجت الاسلام محی الدینی بیان داشت: مردم کشور ما با حضور با شکوه در انتخابات خواری و خفت را برای دشمنان رقم خواهند زد.

وی در ادامه به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره و با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت آفرین بود ادامه داد: با تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ایران بوده و دستاورد‌هایی که داشته باید قدر این انقلاب را بدانیم و همه این‌ها نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) با هدف ایجاد نظامی انقلابی و بر پایه دین مبین اسلام، قیام کرد و در این مسیر خون دل‌ها، سختی‌ها شکنجه‌ها را به جان خرید.

خطیب جمعه مهریز در ادامه با گلایه از وضعیت نابسامانی اقتصاد کشور بیان داشت: تیم اقتصادی دولت ضعیف است و از رئیس جمهور درخواست داریم نسبت به تیم اقتصادی نظر دقیق‌تر و کارشناسی شده داشته و در صدد رفع مشکلات اقتصادی جامعه باشد.

گفتنی است به مناسبت دهه فجر، برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه توسط بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) و اداره امور مالیاتی شهرستان مهریز صورت گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار