خبرهای داغ:

افتتاح برنامه های دهه مبارک فجر پایگاه بسیج طلاب نجف آباد

جلسه افتتاحیه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی بسیج طلاب و روحانیون یزدانشهر نجف آباد با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نجف آباد، برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۳۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان، مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نجف‌آباد حضرت حجت‌الاسلام حق پرست که بعنوان سخنران این برنامه بود با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم به هدف والای امام راحل(ره) اشاره و به دست آوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به کشور و رهایی از وابستگی اشاره نمودند.

ایشان با اشاره به انتخابات پیش رو نقش مهم روحانیون، مومنین و آحاد جامعه را با تاسی به جملات و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مردم کرمان و خوزستان تبیین نموده و خاطرنشان کردند، استفاده از ظرفیت روحانیان یکی از مهمترین ابزارهایی است که می‎تواند موجبات حضور حداکثری مردم و همچنین انتخاب فرد اصلح را فراهم کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نجف آباد، بر ضرورت ارتقای آگاهی روحانیون و طلاب تاکید کرد و گفت: روحانیان زمانی می‎توانند موثر واقع شوند که نسبت به مسائل روز و حساس کشور آگاهی لازم را داشته باشند و احساس تکلیف کنند.

 این برنامه بعنوان افتتاحیه مجموعه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی بسیج طلاب و روحانیون یزدانشهر با حضور روحانیت معظم، امام جمعه محترم حجت الاسلام لطفی، هیئات امنای مساجد و رئیس کلانتری یزدانشهر برگزار گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار