خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

۴۰۰ پروژه با ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

همدان-فرماندار ویژه ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۰۰ پروژه با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان طی دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۷۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ملایر در طول ۴۵ سال گذشته و خصوصاً دو سال اخیر دولت مردمی سیزدهم، اظهار کرد: با تلاش همه همکارانم در مجموعه مدیریتی شهرستان که با دست پر، خدمتگزار مردم شریف ملایر هستند در دهه فجر ۴۰۰ پروژه با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: از میان این پروژه‌ها ۳۷۴ طرح با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۲۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان آغاز روند اجرایی را در پیش خواهند گرفت و در مجموع با عددی بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان دهه فجر امسال ملایر، پر افتخارتر از همیشه خواهد بود.

فرماندار ویژه ملایر گفت: در هفته دولت و دهه مبارک فجر امسال مجموعا ۲۷ هزار میلیارد تومان معادل ۲۷ همت پروژه در شهرستان داشته‌ایم که رشدی بیش از ۱۰ برابر سال قبل را در این زمینه مهم به ثبت رساندیم و ۳ هزار و ۲۱۰ فرصت شغلی صرفاً با پروژه‌های دهه مبارک فجر امسال ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: باعث خوشحالی است که اعلام کنیم پروژه تکمیل فیبرنوری در شهر ملایر با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان تا اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به پوشش ۱۰۰ درصدی خواهد رسید.

اسماعیلی عنوان کرد: کلنگ زنی مگاپروژه نهضت ملی مسکن در شهر ملایر، شهرک‌های ایمان و امید با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی در مرحله نخست آماده عملیات اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه شاهد آغاز روند اجرایی و کلنگ زنی مگاپروژه نهضت ملی مسکن ملایر  بعنوان یکی از بزرگترین طرح عمرانی تاریخ ملایر و استان همدان، همزمان با دهه مبارک فجر خواهیم بود، افزود: این پروژه در قالب دو شهرک «ایمان و امید» در مساحتی بالغ بر ۵۱۵ هکتار بنا می‌شود

فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: نزدیک به  ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای فاز نخست عملیات اجرایی این دو شهرک هزینه خواهد شد و به زودی متقاضیان واجد شرایط پیامک‌های واریزی بانک را دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: همانطور که از شعار محوری دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ یعنی «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» پیدا است، تزریق روحیه امید به جامعه و‌ روایت پیشرفت‌های حاصل شده، مهمترین وظیفه امروز همه ما است و مردم باید از این حجم از خدماتی که نظام برای ارتقای همه جانبه کشور ارائه می‌کند، مطلع شوند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه آینده ملایر روشن و به مراتب درخشان تر از حال است و توسعه توام با عدالت محوری دستور کار دولت مردمی آیت الله رئیسی است و هیچ دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد، گفت: از همه همشهریان عزیز دعوت به عمل می‌آورم تا مثل همیشه و این بار پرشورتر با حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه موجب هرچه قوی‌تر شدن کشور و نظام اسلامی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار