خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای ۷۵ عنوان برنامه طی دهه فجر توسط سپاه ناحیه نهاوند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای ۷۵ عنوان برنامه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط سپاه شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۸۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد دهه مبارک فجر و آغاز بهاری دیگراز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا اظهار کرد: گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روزهای سرنوشت‌ساز و مقدس تاریخ ملت ایران بوده و انقلاب یک حقیقت مداوم و محصور در سال ۵۷ نیست، حرکت انقلاب اسلامی تا تحقق گام دوم انقلاب و تشکیل تمدن اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی درخصوص برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: در طول دهه فجر امسال، تعداد ۷۵ عنوان برنامه در سطح تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و اقشار تدارک دیده شده که اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: با توجه به در پیش بودن مهمترین رویداد سیاسی کشور، یعنی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری، برنامه‌هایی در این دهه با محورهای خدمت‌رسانی، امیدآفرینی، افزایش مشارکت و جهاد تبیین پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برنامه‌های این دهه در دو بخش عمومی و قرارگاهی خواهد بود که در بخش عمومی فضاسازی، غبارروبی، سرکشی‌ها، مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، سرود، ارسال پیامک، تجلیل از بسیجیان، تولید محتوا در فضای مجازی و... از جمله این برنامه‌ها است.

مختاری تصریح کرد: همچنین در بخش قرارگاه‌های یازده‌گانه سپاه، توزیع جهیزیه، افتتاح منازل مسکونی، رونمایی از کتاب، نمایشگاهی با عنوان«امید تا ظهور» به مدت دو هفته در ساختمان انتهای مصلی، یادواره‌های شهدا، رویدادهای فرهنگی ایران قوی، راهیان نور، راهیان پیشرفت، کرسی های آزاد اندیشی، افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی، همایش‌های بصیرتی، رزمایش گشت‌های رضویون و ... از برنامه‌های شاخص است.

وی گفت: در دهه فجر، ۴۷۰ نفر در قالب ۶۵ گروه جهادی ۴ تا ۱۵ نفره فعال بوده و در مناطق مختلف خدمت‌رسانی خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، طبخ و توزیع بیش از یک هزار پرس غذای گرم بین معسرین، ذبح قربانی و توزیع بسته‌های پروتئینی، لایروبی جداول و معابر روستاهای محروم، افتتاح سالن ورزشی شعبان، تحویل یک سری جهیزیه و حدود پنج سری اقلام زندگی از قبیل ظروف آشپزخانه، فرش و... و ویزیت رایگان توسط گروه‌‌های جهادی در روستاهای محروم و مساجد را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام برشمرد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارتی و اشتغالزایی از قبیل قالی بافی، گلیم بافی، خیاطی و... ، پخش فیلم مناسبتی، اعزام پنج نفر به سفر زیارتی کربلای معلی و 11 نفر به مشهد مقدس به صورت رایگان، اهدا سه سری سیسمونی، اهدا دو عدد انگشتر طلا به زوج جوان نیازمندی که در دهه فجر عقد می‌کنند به مبلغ ۴۰ میلیون تومان نیز از جمله برنامه‌های این دهه سپاه ناحیه نهاوند است.

مختاری در پایان با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش مشارکت در انتخابات و از طرفی تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت بیان کرد: دهه فجر فرصتی طلایی برای مسئولین شهرستان برای خدمت‌رسانی به مردم و از طرفی بیان دستاوردهای نظام به خصوص برای جوانان در راستای جهاد تبیین در راستای امیدآفرینی است که باید نهایت استفاده را از آن ببرند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار