خبرهای داغ:
امام جمعه قم با اشاره به هراس دشمنان نسبت به پیشرفت های ایران در عرصه هوا فضا گفت: دلیل نگرانی دشمنان این است که چطور ایران توانسته با وجود تحریم ها به این سطح از دستاوردها دست یابد.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بعثت پیامبر اسلام منشأ حیات انسانی شد و سنگینی نعمت بعثت پیامبر اکرم بسیار زیاد است و مبعث پیامبر اعظم عید بزرگ الهی است.

خطیب جمعه قم با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت امام کاظم علیه السلام گفت: امام کاظم علیه السلام در راه خداوند از مشکلات و قدرت‌ها نترسید و نماد مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر طاغوت هستند.

آیت الله سعیدی افزود: امام کاظم علیه السلام در قعر زندان‌ها شکنجه شد و مظهر مبارزه با طاغوت بوده و برای تبلیغ و تبیین اسلام ناب تلاش کرد.

وی با اشاره به ایام رحلت حضرت ابوطالب عموی پیامبر گفت: شبه انگیزی در ایمان حضرت ابوطالب نگاه سیاسی دارد و با اندک تاملی در تاریخ می‌توان دریافت که تخریب اشخاص و چهره‌های دین از سوی دشمنان مرسوم بوده است.

آیت الله سعیدی گفت: ترفند تخریب چهره بلایی بر سر حقیقت آورد که وقتی شخصیتی همانند علی علیه السلام در محراب عبادت به شهادت رسید مردم گفتند علی علیه السلام مگر نماز می‌خواند و در تاریخ انقلاب اسلامی نیز از این نمونه‌ها زیاد داشته ایم.

امام جمعه قم با اشاره به آغاز دهه فجر گفت: یکی از برنامه‌های امام راحل برگزاری انتخابات در نظام اسلامی ایران بود و امروز کمتر از یک ماه به انتخابات سرنوشت ساز خانه ملت و خبرگان رهبری باقی مانده است.

تولیت حرم بانوی کرامت ادامه داد: تلاش دشمنان نشان از اهمیت بالای انتخابات برای آنان است و ملت ایران بار دیگر دشمن را از توطئه‌هایی که در پیش گرفته مأیوس خواهد کرد.

آیت الله سعیدی ابراز کرد: انتخاباتی که ملت به خوبی از نقش آن در سرنوشت آگاه هستند باید با برنامه ریزی دستگاه‌های مختلف در محیطی امن و سالم و میدانی باز برای همه گروه‌ها در چهارچوب قوانین پیش برود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهبر انقلاب مشکلات قوی و رقابت واقعی و سلامت را معیار مهمی برای انتخابات برشمردند و شرکت در انتخابات را رسالت مهمی برای ملت ایران دانستند.

وی با اشاره به هراس دشمنان نسبت به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به خصوص در عرصه هوا فضا گفت: این فعالیت‌ها برای ایران بسیار سودمند و قابل تامل است و استفاده از این ظرفیت برای همگان آزاد است و دلیل نگرانی غربی‌ها این است که چطور ایران توانسته با این تحریم‌ها به این سطح از دستاوردها برسد و این امر پیام مهمی دارد که ملت ایران بدون سازش می‌تواند به موفقیت در عرصه‌های مختلف دست یابد و آمریکا و دشمنان ملت ایران به فرموده امام راحل هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار