یکمین سالگرد شهادت بسیجی شهید داوود جاودانیان از شهدای مدافع امنیت با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح، خانواده معظم شهداء، مردم و مسئولان در منطقه کت شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۵۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهمئی؛ فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم به ویژه شهید گرانقدر داوود جاودانیان از شهدای مدافع امنیت کشور گفت: شهدای انقلاب همه هستی خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کردند و امروز برای تحقق اهداف و آرمان‌های والای آن‌ها نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.
سردار حسن حکمتیان راز افزود: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات نظامی در مقابل ابرقدرت ‌های جهان ایستاد که نه تنها یک وجب از خاک را از دست نداد بلکه پیروز میدان بود و امروز هم به برکت خون شهدا ، یک کشور قدرتمند در جهان به شمار می‌آید و در مقابل یاوه گویان خواهد ایستاد.
وی با بیان اینکه ، امروز همه وظیفه داریم پاسدار ارزش‌ها باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی در جامعه نهادینه کنیم گفت: مردم از ابتدای انقلاب تاکنون با بصیرت و آگاهی خود در همه بزنگاه های انقلاب حضور پیدا کرده اند و هم اکنون از آرمانهای خود کوتاه نخواهند آمد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان به فداکاری ها و از خودگذشتگی های پاسدار شهید داود جاودانیان از شهدای مدافع امنیت اشاهر کرد و ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان با افکار شهدا و اهداف آنها را فراهم می‌کند و نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل در جامعه فراموش شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با تقدیر از حضور گسترده مردم دیار بهمئی در این یادواره شهید والامقام گفت: باید برکات ، نتايج ، آثار و مزیت های انقلاب را برای نسل جوان و بعد از انقلاب بازگو کنیم تا این آثار برای همیشه ماندگار بماند و نسل به نسل منتقل شود .
سرهنگ مهدی غلامی نژاد ، برگزاری یادواره شهدا را فرصتی برای بازخوانی آرمان‌ها و اهداف شهدا دانست و افزود: امروز هر چه داریم مرهون خون پاک شهدا و خانواده شهداست.
وی با بیان اینکه سرافرازی و سربلندی امروز کشور، ثمره فداکاری و ایثارگری‌های شهداست گفت: ترویج روحیه ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت است.
در پایان این مراسم و درجوار گلزار مطهر این شهید والامقام ، از صبر و بردباری خانواده این شهید قدردانی شد.
شهید والامقام داوود جاودانیان از گردان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ در حین انجام وظیفه در شمال‌غرب کشور به شهادت رسید.
گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۸ شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
برگزاری مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام داود جاودانیان در بهمئیبرگزاری مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام داود جاودانیان در بهمئیبرگزاری مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام داود جاودانیان در بهمئیبرگزاری مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام داود جاودانیان در بهمئیبرگزاری مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام داود جاودانیان در بهمئیبرگزاری مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام داود جاودانیان در بهمئیبرگزاری مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام داود جاودانیان در بهمئیبرگزاری مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام داود جاودانیان در بهمئی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار