سرهنگ پاسدار مسعود پورشهابی فرمانده سپاه هامون به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر پیامی صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۱۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجرِ وَلیالٍ عَشْر...

در ظلمت رژیم طاغوت، فجر انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ طلوع کرد و خط بطلانی بر ظلمت و تاریکی رژیم شاهنشاهی کشید و بار دیگر ملت ایران با فداکاری و با رهبری حضرت امام خمینی (ره ) تاریخ ساز شد.

 دهه ی مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و پنجمین سال عمر پر برکت خود می شود که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت ها در کشورهای مختلف شده است.

در طول ۴۴سال گذشته قدرت استکباری آمریکا پیاپی از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روز به روز افول یافته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین الملل را از دست داده است از این رو استکبار همواره علیه امواج کوبنده ی انقلاب اسلامی پاتک نموده است اما این اقدامات مذبوحانه اش کارگر نیفتاده و انقلاب با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است.

اینجانب فرا رسیدن چهل و پنجمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه شهرستان هامون تبریک و تهنیت عرض می کنم.

                          مسعود پورشهابی
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هامون

ارسال نظرات
آخرین اخبار