جلسه هیئت اندیشه ورزان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات حداکثری با حضور مسئولین و بسیجیان در پایگاه مطهره فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۷۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل اجتماعی به لزوم با شکوه برگزار شدن برنامه های ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: با برگزاری جلسات روشنگری در محله استحفاظی پایگاه به نقش انتخابات و مشارکت حداکثری اشاره کرد و برحضور پر شور رای اولی ها در انتخابات تاکید داشته باشید.

الله بخشیان، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا از جایگاه بالایی برخوردار است و در عالم بسیار مقتدر شده است باید حفظ شود. حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات و در پای صندوق‌های رأی زمینه ساز پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی است. مردم ما برای رشد جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این رویداد بزرگ و حماسی مشارکت می‌کنند و بار دیگر با حضور پرشور خودو انتخاب افراد اصلح، حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

وی، گفت: مشارکت قوی در انتخابات موجب تشکیل یک مجلس منجسم و باعث ایجاد اقتدار ملی و بین‌المللی برای دولت محسوب شده که این بازتاب موجب قوت‌گرفتن جایگاه جمهوری اسلامی در سطح دنیا می‌شود. آن چه مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب می‌کند ایجاد انسجام ملی، پیروی از منویات مقا‌م معظم رهبری‌، حمایت از نظام‌ جمهوری اسلامی، احساس تکلیف در برابر نسل آینده و ایجاد یک مجلس مقتدر است.

الله بخشیان اضافه کرد: خطاب به بسیجیان گفت علاوه بر شرکت در انتخابات باید سعی کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم، ضمن شرکت پرشور در انتخابات و ترغیب به مشارکت دیگران، باید به کسب اطلاعات دقیق در مورد کاندیدها بپردازیم تا نمایندگان اصلح به مجلس راه یافته و موجب تحولات عمیق،گسترده و کارشناسی در جامعه باشند.

ارسال نظرات