همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نشست جهاد تبیین بامحوریت اهمیت انتخابات از منظر امامین انقلاب اسلامی در پایگاه بیت الزهرا سلام الله علیها فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۶۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه بیت الزهرا سلام الله علیها فارسان، در ابتدای سخنان خود بیان کردند: در ایام الله دهه ی فجرانقلاب اسلامی نسبت به تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و اهمیت انتخابات اقدام لازم باید از سوی ما انجام بگیرد.

وی، با اشاره به نظر مقام معظم رهبری مدظله العالی بیان کرد: پیاده‏سازی آرمان‌های اسلام ناب در سایه استقرار نظام اسلامی، با مشارکت حداکثری توده‌های مردم میسر می شود. رویکرد حضرت امام خمینی(ره) در خصوص مشارکت سیاسی و انتخابات،حضور حداکثری مردم و انجام تکلیف آنان بود.

فرمانده پایگاه بیت الزهرا سلام الله علیها فارسان، افزود: انتخابات یک حق است و یک وظیفه است. ما هرکدام مان به‌عنوان یک فرد از افراد این ملت، هم حق‌داریم در انتخابات شرکت کنیم، هم وظیفه‌داریم. آن‌کسانی که به‌نظام جمهوری اسلامی معتقدند، قانون اساسی را قبول دارند، هم از این حق می‌خواهند استفاده کنند، هم این وظیفه را می‌خواهند انجام دهند، همه باید این وظیفه را انجام دهند.

ارسال نظرات