رییس پلیس راهور ناجا گفت: باید از تکنولوژی‌های روز در زمینه مدیریت راه‌های شهری و برون شهری استفاده کرد و سامانه‌های حوزه ترافیک و حمل و نقل استان قم باید توسعه کمی و کیفی یابند.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۲۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار تیمور حسینی ظهر پنجشنبه در نشست مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌های استان قم گفت: موضوع روان سازی ترافیک و همچنین ایجاد نظم به منظور جلوگیری از تصادف به عنوان دو راهبرد حوزه ترافیک در مدیریت شهری باید مورد توجه باشد.

سردار حسینی، توسعه کمی و کیفی سامانه‌ها در شهرداری قم را از الزامات برای رسیدن وضعیت مطلوب در حوزه ترافیکی برشمرد.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: باید از تکنولوژی‌های به روز در زمینه مدیریت راه‌های شهری و برون شهری استفاده کرد و در حال حاضر سامانه‌های حوزه ترافیک و حمل و نقل استان قم باید توسعه کمی و کیفی پیدا کنند.

وی بیان کرد: برای کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی در جامعه باید هزینه جرایم منطقی و مطابق با جرم باشد تا بتواند اثر بازدارنده داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر قم کافی نیست افزود: در این زمینه نیروهای راهور با مشکلاتی مواجه هستند که از شهرداری قم انتظار می‌رود نسبت به افزایش این ایستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور افزود: احداث چند پاسگاه جدید در حوزه راه‌های برون شهری استان قم نیز در دستور کار است تا کاستی‌ها در این زمینه برطرف شود.

سردار حسینی گفت: آمارهای تصادف در محورهای روستایی بالاست که به همین علت رفع نقاط حادثه خیز روستایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دهیاری‌ها و همچنین ایمن سازی این مسیرها باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات