فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: پیروی انقلاب اسلامی استقلال کشور و حرکتی نو در جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۹۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک  در گفتگو با خبرنگار بسیج در زهک بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌گاه عزت ملت ایران، موجب استقلال کشور و حرکتی نو در جهان اسلام است که باید آن را قدر نهاد.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی؛ سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر بود که توانست حکومتی الهی را تثبیت کند.

سرهنگ محبی بیان کرد: این انقلاب در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی (ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت‌مدار حاصل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک تصریح کرد: در آستانه بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیان‌گذار کبیر انقلاب، شکفتن گل ایمان را بر شاخسار زمان، شادمانه جشن می‌گیریم و جاده‌های آفتابی استقلال را با گام‌هایی از جنس اراده و خودباوری می‌پوییم و فرارسیدن این روز فرخنده و بهار انقلاب را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم متدین و شریف منطقه سیستان و بخصوص مردم سخت‌کوش شهرستان زهک تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این مسئول اظهار داشت: به منظور گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد بهار انقلاب بیش از 40 عنوان ویژه برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه مقاومت بسیج ویژه خواهران و برادران بسیجی و اقشار مختلف اجرا می شود.

سرهنگ محبی تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، توزیع بسته های معیشتی، اهدا جهیزیه به نوعروسان، نشست های بصیرتی، نشست های روشنگری و جهاد تبیین، ورزش های همگانی و عمومی از مهمترین برنامه های در دست اجرای ناحیه در ایام الله دهه فجر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار