زنجان-مدیر عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان از برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایجرود و معاون بازرسی سپاه این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۹۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

برگزاری نشست برخط روشنگری امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات در زنجان

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد:امید آفرینی مهمترین ابزار برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

 

وی با بیان اینکه امید به آینده بسیار مهم است و دشمن درصدد ناامید کردن مردم است بنابراین باید در جهت تبیین اقدامات انجام شده و همچنین امیدآفرینی میان مردم تلاش کرد،تصریح کرد:مردم برگزار کننده اصلی انتخابات هستند و امیدواریم با ایجاد شور و نشاط سیاسی ، شاهد افزایش حضور مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

 

وی  ادامه داد:در همین راستا مدیریت روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع امید آفرینی و مشارکت حداکثری نموده است.

 

مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه انصارالمهدی(عج)استان با بیان اینکه این نشست برخط با حضور سرهنگ رجب سودی؛  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایجرود و معاون بازرسی سپاه استان زنجان برگزار می شود،خاطرنشان کرد:این برنامه روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۲۰ در نرم افزار روبیکا پخش می‌شود.

 

دودانگه یادآور شد:علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به کانال روبیکا روشنا استان زنجان به آدرسhttps://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه نمایند .

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار