آیت الله محامی در آیین محوری نواختن گلبانگ انقلاب، انقلاب اسلامی را منشا تحول و دگرگونی در کشور و در بین مردم دانست و اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی همراهی و حمایت مردم از مسئولین و اجرای دقیق فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب نقش بی‌بدیلی داشت.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۶۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، نماینده ولی فقیه در استان در آیین محوری نواختن گلبانگ انقلاب اظهار داشت: رژیم شاهنشاهی رژیمی در خدمت ستمگران و ظالمان بود و در حقیقت نوکری آنان را انجام می‌داد.
 وی افزود: کشور ما در دوران پیش از انقلاب شاهی داشت به ظاهر مسلمان؛ اما کاملاً به دنبال اهداف شخصی و بی‌بندوباری در بدنه جامعه بود؛ در آن زمان محدودیت‌های زیادی برای مردم وجود داشت و کار تا جایی پیش می‌رفت که بقیه از خارج کشور برای ما تصمیم می‌گرفتند.
آیت الله محامی گفت: انقلاب همه این بی‌عدالتی‌ها و ظلم و ستم‌ها را از بین برد و چهره جدیدی در بین مردم ایجاد کرد و آن امید آفرینی به این نظام و انقلاب بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: همراهی و حمایت مردم از مسئولین در آن زمان و اجرای فرامین بنیانگذار فقید انقلاب در پیروزی شکوهمند انقلاب نقشی بی‌بدیل داشت.
وی بیان داشت: دشمن در زمان انقلاب و بعد از انقلاب تلاش بسیار کرده که جریان مردمی بودن نظام اسلامی را در نطفه خفه کند؛ اما دریغ از این رویای تحقق ناپذیر.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در طی دوران و مقاطع زمانی مختلف انقلاب، مردم سختی ها و مشقت های فراوانی تحمل کرده و در این مسیر شهید دادند؛ اما یک وجب از خاک وطن را از دست نداده و همیشه پای کار انقلاب بوده و خواهند بود.
آیت الله محامی خاطرنشان کرد: مردم با شعار نه شرقی و نه غربی پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: با رشد اخلاقی، معنوی و علمی تان و تحصیل فضائل گوناگون، خود را برای آینده ایران اسلامی آماده کنید.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: آینده ایران اسلامی از آنِ شماست و شما باید نقش آفرینی مهمی در همه عرصه‌ها داشته باشید؛ این مملکت به دست شما اداره خواهد شد و برای پذیرش مسئولیت‌های مختلف آماده شوید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار