خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری عنصر اصلی توزیع مواد مخدر در سطح استان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۷۴
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

دستگیری عنصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر استان در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای طرح سراسری مبارزه با مواد مخدر و امنیت محله محور و نیز نارضایتی‌های عمومی در سطح شهرستان مبنی بر اینکه فردی در شاهرود اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر کرده است کارگروه ویژه‌ای تشکیل شد.
او با اشاره به اینکه رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت ادامه داد: پلیس در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی هویت متهم اقدام و بلافاصله طی عملیات ضربتی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: متهم سابقه دار ۶۰ ساله در تحقیقات فنی پلیس به جرم خرید و فروش مواد مخدر اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه وی بیش از ۴ کیلو مواد مخدر سنتی کشف و ضبط شد.
شائینی عنوان کرد: پلیس به جهت برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نمی‌نماید و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها