خبرهای داغ:
همایش روشنگری و جهاد تبیین انتخابات با سخنرانی فرماندار و فرمانده سپاه اسلامشهر و با حضور فرماندهان حوزه و پایگاه هایاین شهرستان در حسینیه ناحیه اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۱۸
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، همزمان با شروع دهه مبارک فجر ،همایش روشنگری و جهاد تبیین با سخنرانی فرمانده سپاه اسلامشهر برای فرمانده هان حوزه و پایگاه های این شهرستان برگزار شد. 
سرهنگ هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه اسلامشهر در این همایش با عرض تبریک روز پدر و فرارسیدن دهه مبارک فجر ضمن تقدیر از زحمات فرمانده هان دلسوز و زحمتکش در بسیج، طی سخنانی بر وظیفه امنیت انتخابات توسط بسیجیان تاکید کرد و از نقش اساسی بسیج در بزنگاه های مهم و ویژه انقلاب نام برد و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع انتخابات گفت: "انقلاب اسلامی منفذهایی دارد که انتخابات این منفذها را پوشش می دهد"، کجا پوشش پیدا می کند با حضور حداکثری مردم. از امروز تا یازدهم اسفند که قرار است انتخابات برگزار شود ، همه فعالیت های ما در محله ها به سمت و سوی مشارکت حداکثری در انتخابات باشد. بروید سراغ کسانی که تصمیم نگرفته اند برای حضور در انتخابات.

گزارش تصویری|همایش جهاد تبیین در موضوع انتخابات در اسلامشهر


فرمانده سپاه اسلامشهر افزود: ما باید از همه ظرفیت های موجود برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کنیم، ما هر سال به انتخابات که میرسیم می‌گوییم که این انتخابات خیلی مهم است ،چون هر سال ، انقلاب اسلامی،در مواجهه با دشمن در یک مسیری قرار می گیرد که اهمیت این انتخابات را بالا می برد. امروز انقلاب اسلامی در جایگاهی قرار گرفته که همه دشمنان نگاه می کنند که انتخابات ایران چگونه است.
حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر ، سخنران ویژه این مراسم بود که با بیان اقدامات متعدد قبل از انتخابات در این شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن آن به خدمات انجام شده توسط دولت فعلی پرداخت.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب و تبیین پیشینه دولت های سازندگی و اصلاحات و.. به مقایسه جبهه انقلابی و خدمات گوناگون و دستاوردهای آن در مدت بسیار کم آن پرداخت.

گزارش تصویری|همایش جهاد تبیین در موضوع انتخابات در اسلامشهر


وی با اشاره به تعیین سرنوشت جمهوری اسلامی با انتخابات افزود : اگر شب قدر شبی برای تعیین سرنوشت است ،این انتخابات شب قدر جمهوری اسلامی است ، یک فرد در شب قدر چه تلاش‌هایی می کند ، عین همان را باید در انتخابات داشته باشیم .
حبیبی با اشاره به مجموعه اقدامات امید آفرین انجام شده در شهرستان اسلامشهر از هم افزایی و همدلی بین مسئولین ، رفع مشکلات آب ، گاز، سوخت و.. و دیگر مسائل جاری و فرهنگی مردم ، تحولات زیرساختی مترو ، بیمارستان ، کمربندی و.. همچنین دعوت از وزرای دولت و مطالبه موضوعات شهرستان از آنها گفت: ما کارهای انجام شده را باید به گوش مردم برسانیم ، کنار تمام ضعف ها و گلایه ها مثل این طرح های تبییی خوب سپاه ، ما باید خدمات و اقدامات و دستاوردها را به مردم بگوییم .
در پایان فرماندار اسلامشهر از فرماندهان و بسیجیان برای اقدامات پیش‌دستانه در لایه‌های امنیتی ، تبیینی و.. در برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی کرد.



 
تهیه گزارش :سید عبدالرحمان بیات غیاثی
ارسال نظرات
پر بیننده ها