همزمان با دهه مبارک فجر به اهتمام انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بیست و هفتمین هفته فیلم و عکس از هشتم بهمن ماه جاری برگزار و تا ۱۲ بهمن ماه نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۰۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

بیست و هفتمین هفته فیلم و عکس در نیشابور با معرفی آثار منتخب

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور اظهار کرد: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و بسیج هنرمندان شهرستان نیشابور بیست و هفتمین هفته فیلم و عکس از هشتم بهمن ماه آغاز شده است.

مسعود سلیمانی افزود: آثار هنرمندان فیلمساز نیشابوری و فیلم های برگزیده جشنواره ملی فیلم کوتاه تهران نیز از ۸ الی۱۱ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور پخش می شود.

وی بیان کرد: همچنین نمایشگاه عکس شامل ۳۸ اثر هنرمندان عکاس نیشابوری از ۱۰ الی ۱۴ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در محل نگارخانه کمال الملک مجتمع فرهنگی وهنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خیابان شهید جعفری (راه آهن) نیشابور برپا می شود.

سلیمانی اعلام کرد: همزمان با بیست و هفتمین هفته فیلم و عکس در نیشابور، نشست های تخصصی فیلم و عکس با حضور اساتید و  هنرمندان عکاس و فیلمساز نیز برگزار می شود.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: اختتامیه بیست و هفتمین هفته فیلم و عکس ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در تالار شهید آوینی شهرداری در حاشیه میدان حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها