خبرهای داغ:

رییس سازمان بسیج طلاب کشور: برگزاری رویدادهای ورزشی یکی از اولویت هااست

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: توانمندسازی طلاب در عرصه‌های مختلف، نیازمند سلامت جسمانی است بنابراین برگزاری رویدادهای ورزشی همواره یکی از اولویت‌های بسیج طلاب و روحانیون می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۲۱
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی روز یکشنبه در آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی بسیج طلاب کشور در اهواز اظهار کرد: اولین راهبرد ما در بسیج طلاب، استحکام ساخت درونی این سازمان است و برای تحقق این موضوع، بخش‌های مختلفی از جمله ورزش نقش‌آفرین هستند.

وی افزود: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی، حفظ انسجام بین طلاب و روحانیون کشور و همچنین ارتقای سطح سلامتی آنها است.

رییس بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: بیش از ۲۰ هزار طلبه و روحانی از سراسر کشور در ۱۰ رشته شنا، تکواندو، فوتسال، والیبال، دارت، آمادگی جسمانی، تیراندازی، دو و میدانی، تنیس روی‌میز و فوتبال‌دستی با یکدیگر به رقابت پرداختند که از بین آنها حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر برای حضور در دومین المپیاد ورزشی بسیج طلاب برگزیده شدند.

وی با بیان این که ورزش نقش مهمی در تامین سلامت جسم و روح دارد ادامه داد: هدف دیگر از برگزاری المپیاد، توجه به موضوع فرهنگ دینی و انتقال آن به جامعه ورزش است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی شاهرودی توضیح داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا طلاب با حضور در عرصه‌های ورزشی علاوه بر حفظ سلامتی، نقش طلبگی خود را به‌ خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب طلاب از مسابقات و رویدادهای ورزشی اظهار کرد: تمام تلاش خود را برگزاری این المپیاد ورزشی در بالاترین سطح ممکن انجام می‌دهیم.

بر اساس این گزارش این جشنواره در روز یکشنبه هفتم بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ کار خود را در اهواز آغاز کرده و تا روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه به مدت پنج روز ادامه دارد.

در این رویداد ورزشکارانی از ۳۰ استان کشور با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت تیم‌های برتر در ۱۰ رشته مشخص می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار