خبرهای داغ:

مراسم جشن میلاد امام علی علیه السلام و روز پدر محضر حاج احمد شاهوارپور از اسوه های صبر و ایثار شهرستان دزفول

پدر شهید معظم امیر و رزمندگان سرافراز دفاع مقدس(حاج حمزه، سردار حاج حسن و حاج بهرام شاهوارپور)در شهر صفی آباد بخش مرکزی شهرستان دزفول با حضور جهادگران قرارگاه جهادی فرهنگی سفیران ایثار و جمعی از مسئولین شهرستان دزفول.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۹۷
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان دیدار با خانواده معظم شهید و رزمنده پرور شاهوارپور جهت گرامیداشت روز پدر در شهر صفی آباد محضر پدر شهید معظم امیر و رزمندگان سرافراز اسلام حاج حمزه،سردار حاج حسن و حاج بهرام شاهوارپور با حضور جمعی از مسئولین و اعضآ قرارگاه سفیران ایثار شهرستان دزفول انجام گرفت.
در این دیدار از خانواده شهید و رزمنده پرور شاهوارپور تجلیل بعمل آورده شد.
حاج احمد شاهوار پور پدر شهید و رزمنده پرور که با دست رنج و روزی حلال ،دیانت و عشق به ائمه اطهار علیهم السلام فرزندانی برومند و شایسته تربیت کرد ،چهار فرزندی که گاهآ هر چهار نفرشان با هم در جبهه حضور داشتند.
شهید امیر در عملیات کربلای ۴ در سن ۲۲ سالگی بعد از حضور در عملیات های مختلف بشهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از ده سال به وطن برگشت
حاج حمزه با شروع دفاع مقدس در ۲۱ سالگی در بسیج عشایر مامور شد و در عملیات های مختلف حضور پیدا کرد و در نهایت بعنوان مسئول آتش نشانی شهرستان دزفول نقش آفرینی کرد و در این راه بدرجه جانبازی نائل آمد و ۴۰ ماه رزمندگی در جبهه و پشت جبهه را در کارنامه خود ثبت کرده است.
سردار حاج حسن با شروع جنگ تحمیلی در سن ۱۸ سالگی به جبهه ها شتافت لباس سبز سپاه را بر تن کرد و تا پایان دفاع مقدس با مسئولیت های مختلف در دفاع مقدس نقش آفرینی کرد بارها مجروح گشت و به درجه جانبازی نائل آمد،بعد از دفاع مقدس برای حفظ نظام جمهوری اسلامی در مسئولیت های مختلف خدمت نمود و هم اکنون با کوله باری از تجربه گرانبها فرمانده مقتدر سپاه حضرت ولیعصر( عج) خوزستان میباشد.
حاج بهرام با وجود اینکه سه برادرش در جبهه حضور داشتند در حالیکه ۱۴ سال بیشتر نداشت در جبهه حضور پیدا کرد و در عملیات‌های کربلای چهار و پنج ،ولفجر ۸ و ده و تک پیچ انگیزه شرکت نمود و یک سال سابقه حضور در دفاع مقدس را در کارنامه خود ثبت نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار