خبرهای داغ:
شاهرود_ در نشست شورای فرهنگ عمومی در خصوص مشارکت در انتخابات و موضوع اعتکاف و ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی در جامعه و برگزاری اختتامیه المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج و برنامه‌های دهه فجر مباحثی مطرح شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۷۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

شرکت ۱۲۱۶ رای اولی در انتخابات/اختتامیه المپیاد ورزشی بسیج شاهرود/افزایش ۳۶ درصدی معتکفینبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهر در سالن جلسات آموزش و پرورش با بیان اینکه برای سومین سال متوالی شورای برتر آموزش و پرورش استان شدیم، افزود: در موضوع اقامه نماز در دی ماه امسال جز پنج منطقه برتر کشور شدیم و در حجاب در سطح مدارس دستگاه برتر شهرستان انتخاب شدیم.
او به اعتکاف و رشد سه برابر دانش آموزان با حضور ۲ هزار شرکت کننده اشاره کرد و گفت: امسال زنگ انقلاب در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن در دبیرستان دوره دوم شهید بهشتی نواخته می‌شود و برنامه‌های دههذ فجر مدرسه محور است.
موسوی به ۳۰ عنوان برنامه برای انتخابات با همکاری سپاه ناحیه و سازمان تبلیغات در سطح مدارس اشاره کرد و افزود: امسال ۱۲۱۶ نفر رای اولی داریم که همایش‌هایی برای آنان پیش بینی شده و به عنوان برنامه ابتکاری حضور کلی دانش آموزان یک مدرسه را بر سر صندوق رأی خواهیم داشت.
حجت الاسلام سلمانی نژاد سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نیز در این نشست به افزایش ۳۶ درصدی معتکفین شهرستان اشاره کرد و گفت: ۴۲ درصد از معتکفین را جوانان و دانش آموزان تشکیل دادند و بیش از ۳ هزار نفر در شهرستان معتکف شدند که یک سوم معتکفین استان را تشکی دادند.
نشست هم سرنوشت در مورد انتخابات با حضور مسئولان اعتکاف
تقی خاکی رئیس دادگستری شهرستان نیز به کسب رتبه اول در ابلاغات الکترونیکی استان در سه ماه گذشته اشاره و افزود: اعطای وام ازدواج و اخذ حکم رشد با تعامل انجام بانک‌های بدون هزینه تسهیل شده است.
سرهنگ عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز با بیان اینکه رزمایش هادیان سیاسی به مدت پنج روز در دهه مبارک فجر با حضور شش هادی سیاسی کشوری برگزار می‌شود، افزود: در مبعث حضرت رسول (ص) در ۲۰ بهمن با همکاری شهرداری شاهرود جشنی ویژه بانوان و رای اولی‌ها برگزار خواهد شد.
دکتر ایاد بهادری منفرد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم در این نشست با اشاره به برگزاری اعتکاف با حضور ۴۵ دانشجو و کارمند و استاد در مسجد دانشگاه و برگزاری امتحانات دانشجویان در اعتکاف، ادامه داد: سه پروژه در دهه مبارک فجر خواهیم داشت.
مقداد تیموری سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهرود نیز به برگزاری دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج در شهرستان اشاره کرد و گفت: در این المپیاد که در ۲۰ رشته در حال برگزاری است، بیش از ۱۰ هزار ورزشکار حضور دارند و اختتامیه آن در دهه فجر با تقدیر از هزار ورزشکار برتر با همکاری سپاه ناحیه و بسیج ورزشکاران برگزار می‌شود.
او به برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ایرانی اسلامی با همکاری موسسه سراج در دهه مبارک فجر نیز خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها