آماده سازی نقاط مختلف روستایی برای جشن های دهه فجر

برنامه های متنوع با مشارکت اقشار مختلف مردم، شورای اسلامی، بسیجیان و هیئات مذهبی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در نقاط روستایی چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۱۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول ستاد ایام الله دهه فجر روستای پیربلوط گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه های مختلف در این روستا برگزار می شود.

آقای عسگری افزود: با مشارکت اقشار مختلف مردم و بسیجیان، شورای اسلامی و دهیاری و هیئات مذهبی برنامه های مختلفی برای بزرگداشت جشن ایام الله دهه فجر پیش بینی شده که فضاسازی محیطی، زنگ انقلاب در مدارس، غبار روبی گلزار مطهر شهدا ،  سرکشی از ادارات روستا و تقدیر و تشکر از خدمات خادمین مردم،  نشست بصیرتی برای اهالی کل روستا در  حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س)، جشن انقلاب اسلامی  و تجلیل از جانبازان دفاع مقدس و مدافعان حرم به همراه یادواره شهدا از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: یادواره  شهدای روستای پیربلوط همزمان با ایام الله دهه فجر در روز ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۱۵لغایت ۱۸ همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار می شود.

عسگری خاطرنشان کرد: نورافشانی شب ۲۲ بهمن و طنین بانک الله اکبر در سطح روستا به همراه حضور اقشار مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در سطح روستای پیربلوط است.

ارسال نظرات