رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری اولین کارگاه آموزشی رویداد "تاک " با هدف استعدادیابی و آموزش و رشد فیلمنامه نویس در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۸۱
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مصطفی سیاسر، ا ظهار کرد: رویداد "تاک" در ارتباط زیست بوم سیستان و بلوچستان و با محوریت وحدت اقوام و مذاهب، همدلی و همزیستی، فرهنگ، آداب و رسوم بافت سنتی، تاریخ و سرگذشت مردم، اساطیر و افسانه‌های بومی، آبادانی و توسعه و پیشرفت، زنان و کودکان، عدالت اجتماعی و ارائه دست آوردها انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در سه مرحله، ارسال ایده، آموزش و اختتامیه برگزار که فراخوان این رویداد نیمه اول مهرماه منتشر و تا اواخر آبان ۶۲ فیلمنامه به دبیرخانه این رویداد ارسال و بلافاصله مرحله داوری رویداد "تاک" انجام شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پنجم و ششم بهمن ماه و با حضور ۳۲ شرکت کننده از سطح کشور مرحله اول آموزش رویداد با حضور یکی از اساتید برجسته کشوری با سرفصل های فیلمنامه نویسی در زاهدان برگزار شد و دومین مرحله این کارگاه آموزشی اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اختتامیه و انتخاب فیلمنامه ها در خردادماه سال آینده برگزار می‌شود و این فیلمنامه ها توسط سازمان سینمایی سوره حمایت و به مرحله تولید می رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار