120 دانش آموز عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از گلزار شهدای شهر یاسوج به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۵۶
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین بدرقه این دانش آموزان گفت: در این سفر ۳ روزه، دانش آموزان از مناطق عملیاتی علقمه، یادمان‌های شهدا در شلمچه، هویزه و معراج الشهدای اهواز بازدید و با آرمان‌های شهدا و حضرت امام تجدید میثاق خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار سعدالله خیزات افزود: دانش آموزان عشایری استان روز سوم این اردو و در راستای اردوی راهیان پیشرفت از  دستاوردهای هوافضای سپاه و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی بازدید خواهند داشت.

وی بیان کرد: باید حماسه‌ی شگفت‌آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر تهاجم گسترده‌ی بین‌المللی باایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید، برای نسل جوان کنونی و نسلهای آینده تبیین شود تا آنان با شناخت عظمت و توانایی های این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند.

اعزام 120 دانش آموز عشایری استان به اردوی راهیان نور

اعزام 120 دانش آموز عشایری استان به اردوی راهیان نوراعزام 120 دانش آموز عشایری استان به اردوی راهیان نوراعزام 120 دانش آموز عشایری استان به اردوی راهیان نور

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار