خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه بسطام با بیان اینکه اعتکاف، فرصتی برای تقریب الهی است به انتخابات اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات تضمین کننده اقتدار و امنیت ملت ایران است.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۹۲
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

اعتکاف، فرصتی برای تقرب به درگاه الهی/شرکت در انتخابات تضمین کننده اقتدار و امنیت ملت ایرانبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تبریک ایام ولادت امام علی (ع) و ایام البیض و تبریک ویژه به معتکفین طبق سلسله خطبه‌های هفته‌های گذشته به بررسی تقوا از منظر قرآن کریم پرداخت.
امام جمعه بسطام اعتکاف را فرصتی برای تقرب به درگاه الهی دانست که برکات بسیار زیادی به دنبال دارد.
او در پی مسمومیت چند تن از معتکفین در مساجد کلاته خیج و فرومد با اظهار ناراحتی افزود: هیئت امنا و برگزار کنندگان این مراسم موظفند پیش از هرگونه اتفاق ناگوار تمهیدات لازم و شرایط ایمن برای حضور مومنین بیندیشند.
رضوی نسب با اشاره به پیش رو بودن دهه فجر، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در روند مبارزات مردم ایران با ظلم و ستم بیگانگان و دشمنان دانست.
امام نماز جمعه بسطام با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات از همه شهروندان بسطامی خواست با حضور پرشور خود دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند.
او افزود: شرکت در انتخابات تضمین کننده اقتدار و امنیت ملت ایران خواهد بود و حضور گسترده مردم حماسه ماندگار دیگری را خلق خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها