خبرهای داغ:
امام جمعه قم گفت:حزب الله لبنان ۶۷۰ عملیات انجام داده و انصارالله یمن نیز دریای سرخ را به دریای آتش تبدیل کرده و همه شرایط نشان از انگیزه مقاومت برای نابودی اسراییل است.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۸۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با تسلیت ایام رحلت عقیله بنی هاشم گفت: ارزش و عظمت حضرت زینب سلام الله علیها به خاطر حرکت عظیم انسانی ایشان بر اساس تکلیف الهی بوده است و آن حضرت موقعیت را به خوبی می‌شناخت و در واقعه کربلا در مواقع بحرانی روز عاشورا، بهترین کار را انجام می‌داد.

خطیب جمعه قم گفت: حضرت زینب سلام الله علیها به جایگاهی رسیدند که والاترین انسان‌ها از جمله انبیا الهی به این جایگاه دست یافتند و امام سجاد علیه السلام در وصف آن حضرت فرمودند، حضرت زینب سلام الله علیها عالمی هستند که نزد کسی تعلیم ندید.

خطیب جمعه قم ادامه داد: حضرت زینب سلام الله علیها اسوه حسنه‌ای برای همه به خصوص بانوان در عرصه حجاب و عفاف هستند.

آیت الله سعیدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: در این انتخابات وکلای مردم انتخاب می‌شوند که باید مراقب توطئه دشمنان بود و فضای اخلاقی بر رقابت‌ها حاکم باشد.

خطیب جمعه ادامه داد: باید موضوع امیدآفرینی را در جامعه دنبال کرد و سیاه نمایی و ناامیدی اسلحه نرم دشمنان برای نابودی نظام از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است که این امر نیازمند هوشیاری مردم و متولیان کشور دارد.

وی گفت: رؤسای قوا و مدیران کشور تا جایی که می‌توانند باید در مسیر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه همت کنند و دستگاه قضائی نیز باید برنامه جدی برای برخورد با متخلفان داشته باشند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور گفت: اعتکاف در هر سال با استقبال خوب نسل جوان و مردم خداجو برگزار می‌شود و اعتکاف باید با همان سبک و سیاق قرآنی باشد و نباید جلوی خلوت معتکفان را گرفت.

امام جمعه قم در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه گفت: با وجود همه تجاوزهای رژیم صهیونیستی اما در طی این مدت حملات و تهاجمات جبهه مقاومت اسلامی در لبنان و یمن و عراق کاهش پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: حزب الله لبنان ۶۷۰ عملیات در طی این مدت انجام داده است و انصارالله یمن نیز دریای سرخ را به دریای آتش علیه دشمنان غزه تبدیل کردند و همه شرایط نشان از انگیزه مقاومت برای از بین بردن رژیم جنایتکار اسرائیل دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار