جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم به دیدار خانواده سردار شهید علی آقازاده‌نژاد از شهدای حمله تروریستی اسرائیل به سوریه در قم رفتند.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۳۰
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مداحان هیئات مذهبی سپاه استان قم به دیدار پدر و مادر سردار شهید علی آقازاده‌نژاد رفتند و ضمن تجلیل از ایشان، پای خاطرات والدین این شهید برگوار نشستند.

سید رضا جدا مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی قم اظهار داشت: روحیه ولایتمداری پدر سردار شهید علی آقازاده‌نژاد ستودنی بود و وی فرزند شهیدش را فدایی نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری دانست.

دیدار جمعی از مداحان اهل بیت(ع) با خانواده شهید آقازاده

شهید علی آقا زاده نژاد متولد سال ۱۳۵۹ در قم بود که از سال ۱۳۷۹ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد، این شهید والامقام در طول دوران خدمت خود در جبهه‌‌های مختلف دفاع از حرم مطهر حضرت زینب حضور داشت.

سردار شهید علی آقازاده‌نژاد برادر شهید عباس آقازاده نژاد از رزمندگان لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) قم بود که برادر وی در فروردین ۱۳۶۶ و در عملیات کربلای ۸ در خرمشهر به فیض شهادت رسید، سردار علی آقازاده‌نژاد نیز روز شنبه ۳۰ دی در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به برادر شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار