خبرهای داغ:
سردار مجیدی عنوان کرد

لزوم شبکه‌سازی وسیع برای موفقیت در جنگ تقابلی با دشمن

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمن تمرکز خود را روی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار داده است، گفت: در شرایط فعلی نیاز به شبکه‌سازی وسیع برای موفقیت در این جنگ تقابلی داریم.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۳۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین تجلیل از فعالان و کنشگران عرصه امر به معروف و نهی از منکر در سالن‌ همایش‌های علوم پزشکی با بیان اینکه ما درگیر یک جنگ تمام‌عیار ترکیبی هستیم، اظهار کرد: اگر به این جنگ و ابعاد آن باور داشته باشیم نوع تحرک و آمادگی ما برای مقابله با آن نیز متفاوت خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن تمرکز خود را روی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار داده است گفت: در شرایط فعلی نیاز به شبکه‌سازی وسیع برای موفقیت در این جنگ تقابلی داریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خطاب به آمران به معروف بیان کرد: در وهله اول باید خودسازی را در اولویت قرار دهیم تا این حرکت اجتماعی به نتیجه برسد.

* رونمایی از نرم‌افزار مطالبه‌گری در استان همدان

دبیر ستاد امر به معروف و‌ نهی از منکر استان همدان نیز رسالت این مجموعه را بسترسازی، تسهیل‌گری و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر عنوان کرد و گفت: در همین راستا تصمیم به تقدیر از فعالان و کنشگران این عرصه گرفتیم.

میثم صابریون با بیان اینکه طبق فرموده رهبری همه در قبال امر به معروف و نهی از منکر همه مسئول هستیم تا سلامت عمومی جامعه تامین شود، گفت: پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را نباید زمین بگذاریم.

وی با اشاره به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از رونمایی از نرم‌افزار مطالبه‌گری در استان خبر داد و گفت: با این مهم مردم همه می‌توانند مطالبه‌گر شوند و تمام دستگاه‌ها موظف به پاسخگویی هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و‌ نهی از منکر استان همدان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای معلمان و شبکه مربیان تذکر لسانی را یک اصل دانست و از راه‌اندازی و گسترش تشکل‌های مردمی را از اهداف این ستاد دانست‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار