رئیس قرارگاه مسکن نیروهای مسلح گفت: ۵۰۰ هزار واحد مسکن ویژه نیروهای مسلح کشورمان احداث و تحویل متقاضیان واجد شرایط خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۷۳
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار مجید عبدالرضا رئیس قرارگاه مسکن نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در نشست قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان مرکزی با تاکید براهمیت تامین مسکن و انجام اقدامات جهادی در این زمینه گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ۵۱ درصد، در سپاه ۳۴ درصد، وزارت دفاع ۳۰ درصد و فراجا ۶۴ درصد از شاغلین، فاقد مسکن هستند.

وی افزود: سهمیه در نظر گرفته شده برای نیروهای مسلح ۵۰۰ هزار واحد در سراسر کشور است که به تفکیک در این طرح ۱۵۰ هزار واحد برای ارتش، ۱۰۰ هزار واحد برای سپاه، ۱۵ هزار واحد برای وزارت دفاع، ۱۰ هزار واحد برای اعضای وابسته، ۱۷۵ هزار واحد برای فراجا و ۵۰ هزار واحد برای رزمندگان معسر در نظر گرفته شده است.

سردار عبدالرضا یادآور شد: هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های نیروهای مسلح  در راستای کمک به دولت، برای ساخت مسکن تحویل دولت شده است.

رئیس قرارگاه مسکن نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت صنعتی سازی واحدهای مسکونی، با هماهنگی‌های انجام شده، تلاش می‌شود در سطح کشور طرح ملی نهضت مسکن توسعه داده شود.

نقش موثر سپاه استان در حوزه مسکن

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز در این نشست بر رفع مشکل نیروهای فراجا در استان تاکید کرد و گفت: در استان مرکزی مجموعه جهاد خانه‌سازی و سپاه گام بلندی را در حوزه مسکن برداشته‌اند.

وی افزود: حوزه معاونت عمرانی ‌و اداره کل راه و شهرسازی با همراهی قرارگاه مسکن نیروهای مسلح اقدامات لازم برای تخصیص سهمیه در طرح‌های نهضت ملی و جانمایی زمین برای منازل مسکونی ارتش را دنبال کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار