خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: جبهه مقاومت بسیار گسترده‌تر از آن است که با شهادت تعدادی از رزمندگان، خللی به آن وارد شود، پاسداران سپاه اسلام برای حضور در خط مقدم از هم سبقت می‌گیرند.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۸۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید قمی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم با اشاره به حضور گسترده مردم قم اظهار داشت: این سیل جمعیت با حضور خود آمده‌اند تا اعلام کنند که ما از این شهادت‌ها نمی‌ترسیم؛ بلکه شهادت یکی از آرزوهای ما است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) ادامه داد: دشمن ما در غفلت و نادانی به سر می‌برد و نمی‌داند که این شهادت‌ها باعث تسریع پیشرفت انقلاب اسلامی، گسترش مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود.

سردار موحد خاطرنشان کرد: مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان از قشرهای مختلف در تشییع شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی حضور پیدا می‌کنند تا اعلام کنند که راه شهدا ادامه دارد، همان‌طور که همین شهدا قبلاً در تشییع شهدای دیگر حضور داشتند و از همین راه بود که مسیر خود را پیدا کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که باتوجه‌به حادثه تروریستی کرمان که در تجمع مردم در سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی رخداد چرا مجدداً مردم با این شور و حال در تشییع شهدا شرکت می‌کنند آیا ترسی از حادثه‌ای ندارند؟ گفت: دشمنان هنوز ملت ما را خوب نشناخته‌اند؛ اما امام‌ خمینی(ره) سال‌ها پیش ملت ما را خوب شناخته بود که فرمودند «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند» یکی از نشانه‌های بیداری همین حضور مردم است.

سردار موحد با تصریح بر اینکه با شهادت تعدادی از نیروهای جبهه مقاومت کار برای دشمن سخت‌تر خواهد شد، بیان داشت: جبهه مقاومت و سربازان و رزمندگان این جبهه بسیار گسترده‌تر از آن است که با شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام خللی در آن وارد شود، پاسداران سپاه اسلام برای حضور در خط مقدم جبهه از هم سبقت می‌گیرند.

فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: روزانه مراجعه‌کنندگان زیادی داریم که درخواست حضور در جبهه‌های مقاومت و غزه را دارند جوانانی از اقشار مختلف که نظامی هم نیستند؛ اما تربیت‌یافته مکتب سیدالشهدا هستند، اما به حمدالله همان نیروهای غزه خودشان حریف رژیم صهیونیستی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار