خبرهای داغ:

راهیابی پایگاه مقاومت بسیج علمی شهید احمدی روشن خمینی شهر به نمایشگاه و جشنواره کشوری طرح اسوه

با راهیابی پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن طی چندین بار متوالی به جشنواره طرح اسوه کشوری، برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات سپاه و بسیج خمینی شهر رقم خورد.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۵۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از خمینی شهر؛ پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن از حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) همراه با ۵ پایگاه اسوه استان اصفهان  از ۳۰ دی الی ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جشنواره و نمایشگاه سراسری اسوه با شعار بچه های حاج قاسم که با حضور ۹۰ پایگاه مقاومت بسیج از سراسر کشور در سازمان بسیج مستضعفان برگزار شده بود حضور یافت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهید مصطفی احمدی روشن در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام کسب این موفقیت راحاصل همکاری و زحمات شبانه روزی خواهران این پایگاه دانست و عنوان کرد: بسیج در همه عرصه ها در میدان علمی و پژوهشی، جهادی و محرومیت زدایی یاری رسان مردم، پیشرفت و آبادانی کشوراست.

وی افزود: در راستای اهداف والا و مقدس شجره طیبه بسیج درتلاش هستیم تا به فضل الهی برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تابع امر ولی فقیه امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم و زمینه اجرای موفق منویات و رهنمودهای ایشان در توصیه های به بسیجیان را محقق نماییم.

لازم به ذکراست: پایگاه های بسیج در سطح استان اصفهان در نمایشگاه اُستانی که از ۳۰ آبان تاددوم آذر ماه۱۴۰۲در سپاه ناحیه امام صادق (ع) برگزارشده بود، در ۳۱ غرفه به معرفی دستاوردهای سازندگی، عمرانی، علمی، فرهنگی، هنری، تربیتی، مجازی، دفاعی و امنیتی پرداختند و پس از ارزیابی و اعلام نتایج توسط کارشناسان این نمایشگاه، بین ۶ پایگاه برتر سطح استان قرار گرفته و به مرحله کشوری در تهران راه یافتند.

گفتنی است: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، معاونت های سازمان بسیج، سایر مسئولین در سطح استانی وشهرستانی نیز از غرفه این پایگاه مستقر در این جشنواره بازدید نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار