خبرهای داغ:
نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نطنز در سالن جلسات دانشگاه پیام نور نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۵۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نطنز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد یعقوبی امام جمعه شهر نطنز در سالن جلسات دانشگاه پبام نور نطنز برگزار شد.

جت الاسلام والمسلمین محمد یعقوبی امام جمعه شهر نطنز در نشست اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر با موضوع حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: انقلاب اسلامی با خون هزاران انسان شایسته به ثمر نشسته که مرهون زحمات اولیای الهی است. همان انقلابی که امروز جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

امام جمعه شهر نطنز به طراحی نقشه های دشمن اشاره کرد و گفت: توطئه‌های سنگینی تاکنون طراحی شده که به عنایت الهی و منویات رهبری، دشمنان به نتیجه نرسیده و شکوه نظام ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در مقابله با توطئه های دشمن باید برنامه ریزی کرد که عمده برنامه‌های دشمن برای آ سیب رساندن به جامعه اسلامی حول دو محور بوده یکی برنامه‌های اقتصادی و یکی هم مسئله اخلاقی و فرهنگی است.

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرماند سپاه ناحیه نطنز به عنوان دبیر جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبل از روسای ادارات در خصوص جهاد تبیین مطالبی را بیان نمود

وی گفت: با توجه به توطئه دشمنان و معاندین نظام در خصوص ایجاد یأس و ناامیدی در مردم بزرگترین معروفی که در حال حاضر باید همه ما روی آن تاکید و تلاش کنیم انتخابات پیش روست.

وی افزود: باید برای حضور پرشور و حداکثری مردم در صحنه انتخابات تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌ریزی کنند از فرصت‌های پیش رو مثل اعیاد رجبیه شعبانیه و دهه مبارک فجر در خصوص تبیین انتخابات حداکثر استفاده را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار