زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات موجب توانمندی دولت،پیشرفت، قدرت جامع کشور و همچنین توسعه علم،صنعت و اقتصاد می شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۴۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پیشرفت و قدرت جامعه می شود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز در جمع هادیان سیاسی سپاه استان زنجان با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو از اهمیت بسزایی برخوردار است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به آن تاکید دارد، اظهار داشت: حضور پررنگ مردم در انتخابات موجب نابودی فتنه‌های دشمن و شکست او خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز باید دشمن را به خوبی شناسایی کرد و اهداف آن‌ها را مورد بررسی قرار داد، افزود:امروز در جنگ ترکیبی شناختی هستیم و باید بصورت تهاجمی حرکت کرد.

حجت‌الاسلام بیگدلی گفت:باید بدانیم مقام معظم رهبری مدظله العالی به انتخابات و حضور گسترده مردم تاکید دارند؟ باید توجه کرد دشمن چه امکانات دارد و ما برای مقابله با آن‌ها با مشارکت و شرکت در انتخابات میتوان آن‌ها را ناامید کرد.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با وجود کمترین امکانات با توکل به خدا و توسل به ائمه و ولایتمداری توانست در مقابل دشمن بایستد و داعش را نابود کند در حالی که دشمن با پشتیبانی آمریکا و امکانات فراوان در مقابل حاج قاسم و شهدای مدافع حرم نتوانست کاری انجام دهد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان افزود:معظم له فرمودند انتخابات شایسته مایه آبروی نظام است و این مردم انقلاب را به‌وجود آورده اند و به دست مردم باقی خواهد ماند و هدف ما برگزاری انتخابات با شور و نشاط است.

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده وحدت ملی و قدرت ملی است، عنوان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب توانمندی دولت و همچنین توسعه علم و صنعت و اقتصاد می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطر نشان کرد:برای رسیدن به قله و فتح آن نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و به فرموده معظم له امروز زمان خستگی و ناامیدی نیست.

وی ادامه داد: انتخابات به توصیه رهبر انقلاب باید در شرایط امن و با آرامش برگزار شود و نباید اجازه دهیم با برخی مسائل موجب تشویق اذهان عمومی مردم شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان به سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت:از مهمترین مسائل برگزاری انتخابات سلامت این موضوع است تا دشمن نتواند نسبت به آن هیچ عکس‌العملی داشته باشد و موجب برهم زدن جامعه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار