مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید جاودانفربا سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در مسجد جامع برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۰۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان حجت‌الاسلام بامری گفت : یاد و خاطره شهید جاودانفر که سالیان زیاد در این شهر برای مردم با محبت تلاش کرده را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: این شهید معزز با نگاه وحدت آمیز و برادری در این شهر فعالیت های مختلفی انجام داد و مردم به جهت محبتی که به ایشان داشتن در این مراسم حضور یافتند که از این حضور قدردانیم.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه قرآن یکی از معتبرترین و حقیقی ترین سند تاریخ بشر است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم آیات متعددی در باب جایگاه شهید ذکر کرده است، اگر در مسیر زندگی خود برجستگی و ارزش ها در وجود ما باشد و برای خدمت به مردم ظهور و بروز کند آنوقت خدای متعال مرگ ما را برجسته می کند وشهید جاودان فر این‌چنین شخصیتی داشت.

حجت‌الاسلام‌ بامری تصریح کرد: افرادی که در انقلاب اسلامی به عنوان یک مجاهد در مسیر احیای آرمان های دین خدا تلاش می کنند فراق این عزیزان برای ما غصه دار است اما آنها برجسته شدند.

وی گفت: آنهایی اهل تامل و تحقیق در مسیر هستند در جبهه حق می ایستند و جان در این مسیر می دهند، این فوز عظیم و این معامله ذکر شده با شهادت با جهاد فی سبیل الله با نفس و اموال است.
امام جمعه سراوان اذعان کرد: امروز بستر مجاهدت در مسیر خدا فراهم است، انقلاب اسلامی یکی از راه های حقیقی مسیر خداست، ما باید توجه کنیم دشمنان دین خدا تلاش می کنند برای اینکه این حقیقت و مسیر را از دل و ذهن ما دور سازند و ما را مشغول مباحث دیگر کنند تا از مسیر خدا غافل شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری تصریح کرد: شهید جاودانفر پاسدار مجاهد و دغدغه مند بود که به مردم جانانه خدمت می کرد که به صورت کور در جایی ترور شود، به چه جرمی؟ این کار دشمن است دشمن می‌خواهد امنیت و آسایش و وحدت بهم بخورد و ما نتوانیم برجستگی هایی که در دنیا به واسطه انقلاب اسلامی ایجاد شده را نبینیم.

وی بیان کرد: اینکه یک گروه مبارز و مجاهد که الگو از انقلاب اسلامی گرفتند و با همه تشکیلات قلدران مقاومت کنند و امروز دشمن ترین دشمن با تمام تجهیزات و تشکیلات خود را بازنده بداند را نمی‌خواهند متوجه آن باشیم.

امام جمعه سراوان افزود: در بسترهای غول آسیا، رسانه، تلویزیون و ماهواره شبانه روز تلاش برای اختلاف افکنی و ترور تلاش می کنند تا ترقی ها را نبینیم.

وی اذعان کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی بر وحدت امت اسلامی است اما دشمن تاب دیدن وحدت را ندارد و در تلاش هستند که به آن خدشه وارد کنند لذا باید هوشیار باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار