خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان قم گفت: جمعی از دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای با همکاری شهرداری و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قم اقدام به ایجاد یادمان شهدای دانش آموز قطب راوندی نمودند.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۹۲
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

محمدرضا فاضلی رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم از ایجاد یادمان شهدای دانش آموز قطب راوندی قم خبر داد و گفت: این یادمان با هنر دست دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان قم و با همکاری روابط بین‌الملل شهرداری، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قم ایجاد شد و در باغ موزه دفاع مقدس استان استقرار یافت.

رئیس دانشگاه فنی‌‎وحرفه‌ای استان قم بیان داشت: یکی از اصول حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس تلاش در پیاده سازی " یاد" و "پیام " شهدا در بستر جامعه است که مسلما اگر این مهم در قالب هنر انجام شود ماندگارتر و اثرگذارتر خواهد بود.

فاضلی تصریح کرد: از همین رو دانشگاه فنی وحرفه ای استان قم در راستای مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود و لبیک به منویات رهبر انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا اقدام به ایجاد یادمان شهدای دانش آموز قطب راوندی قم نمود تا با هنر دست هنرجویان دانشگاه پیام و یاد شهدای نوجوان را با تجسم اشیا تجلی دهد.

وی خاطرنشان کرد: امید است تا یاد آنان را که بدست دشمنان قسم خورده این انقلاب در یکم بهمن ماه به مرتبه شهادت دست یافتند برای همیشه در خاک زرین این مرز و بوم جاودانه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار