کارشناس مسایل سیاسی:

مشارکت، رکن اصلی در دفاع مردم پایه از نظام وکشور است

دکتر اسماعیلی گفت: انتخابات یک رخداد ملی است و نباید آن را در سطح انتخاب یک فرد تنزل دهیم. نقد دلسوزانه کار را پیش می برد و باید فاصله بین تخریب و مطالبه گری رعایت شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۶۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هم اندیشی جمعی از فعالان فضای مجازی در فرمانداری  شهرستان  شهرکرد با محوریت موضوع انتخابات برگزار شد.

دکتر علیرضا اسماعیلی در این جمع با تقدیر از دغدغه مندی فعالان فضای مجازی شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری در راستای حفظ آرمانها و ارزش ها و پیشرفت و آبادانی منطقه، گفت: نگاه به آرمانها باید همراه در نظر گرفتن واقعیات باشد.

وی، افزود: فضای بین الملل نیز فضایی بر اساس نگاه واقع بینانه و دقیق است و در فضای مجازی نیز باید به دنبال آرمانگرایی مبتنی بر واقعیت ها باشیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: مطالبه رسانه و فعالان فضای مجازی از یک نماینده و داوطلب نمایندگی باید در راستای وظیفه او باشد. نماینده مجلس وظیفه قانونگذاری را برعهده دارد و نباید انتخابات را در حد انتخاب شخص و یک فرد پایین بیاوریم وتنزل دهیم، انتخابات یک رخداد ملی است و تأیید کننده نظام است.

وی، با تقدیر دوباره از دغدغه مندی فعالان فضای مجازی در راستای حفظ نظام و آرمان ها و ارزش های اسلامی، تصریح کرد: رسانه باید فضا را علمی کند و میزان دخالت نماینده در حوزه قانونگذاری را مطالبه کند.

کارشناس مسایل سیاسی گفت: نقد دلسوزانه کار را پیش می برد و باید فاصله بین تخریب و مطالبه گری رعایت شود. کسی از تخریب سودی نمی بد و باعث دلزدگی در جامعه می شود و مانع مشارکت مردمی می باشد.

اسماعیلی، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، رأی را حق و تکلیف همگانی دانست و گفت: امنیت، تحول، پیشرفت اقتصادی، جمهوریت و اسلامیت و رسیدن به همه اهداف والا در گرو انتخابات و مشارکت حداکثری مردم است؛ زیرا ما بدون مردم نمی توانیم به هدف های والا برسیم.

وی، مشارکت پرشور مردم در عرصه های مختلف جامعه ازجمله انتخابات و تعیین سرنوشت کشور را مهم  دانست و افزود: مشارکت مردم رکن اصلی در تحقق دفاع مردم پایه از کشور و نظام است.

در این نشست صمیمانه، فعالان فضای مجازی شهرستان شهرکرد در حضور فرماندار و جمعی از مسئولین قضایی و انتظامی این شهرستان و دبیر شورای فضای مجازی استان،  به ارائه نقطه نظرات خود در زمینه های مختلف پرداختند و بر مطالبه گری و نقد دلسوزانه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان و استان تأکید شد.

ارسال نظرات