خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۷۲۱۶۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج رامشیر؛ به همت مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامشیر؛ باحضور سرهنگ منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر _شورای فرهنگی و روسای ادارات درراستای ترغیب وتشویق اقشار مختلف آحاد مردم جهت حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۲ ،طرح شهید آرمان علی وردی با قوت وتلاشهای شبانه روزی همه بسیجیان در واحدهای برادران و خواهران در شهرستان رامشیر  در حال اجرا می باشد.

 

سرهنگ منصوری خاطر نشان کرد: همان طور که همیشه مردم در صحنه حاضر بودند امسال هم امیدواریم صحنه را پر رنگ و در انتخابات حضور پر شور داشته باشند.

سرهنگ منصوری افزود :طبق گفته رهبر انقلاب  انتخاباتِ مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بایستی باشکوه برگزار شود ،چهار خصوصیتِ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات باید انجام بگیردهمچنین دو کلمه‌ی جمهوری و اسلامی هر دو وابسته به انتخابات است اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج.

او افزود:با انتخابات است که ولی فقیه از طریق منتخبان ملت در مجلس خبرگان تعیین می‌شودوحضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد. انگیزه‌ی ملت قدرت_ملی به وجود می‌آورد انتخابات تحول ایجاد می‌کند،همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس، ضعیف خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار