فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: محوری‌ترین، مهم‌ترین و اثرگذارترین شاخصه مکتب حاج قاسم توجه به مردم و خدمت صادقانه و بی‌منت به آنهاست.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ شامگاه (یکشنبه یکم بهمن ماه) در یادواره ۲۳۶ شهید شهرداری و آتش‌نشان تهران که در سالن برج میلاد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و ۲۴ هزار شهید پایتخت اظهار داشت: پایتخت جمهوری اسلامی ایران تاکنون ۲۴ هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه  امنیت، آسایش و پیشرفت‌های امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: این پیشرفت‌ها ما را به مولفه‌های مختلف قدرت و بازدارندگی رسانده است. 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تاکید بر اینکه یکی از مولفه‌های مشترک بین همه شهدا به ویژه شهدای خدمت و شهرداری خدمت صادقانه و خدمت بی‌منت به مردم است، گفت: مکتب حاج قاسم چند محور اصلی دارد که محوری‌ترین، مهمترین و اثرگذارترین آن توجه به مردم و خدمت صادقانه و بی‌منت به آنهاست. 

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های متعدد در تهران خاطرنشان کرد: این یادواره‌ها ذیل کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت است؛ این یادواره‌ها نشان از قدردانی و زنده نگهداشتن یاد شهداست.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات