فرماندار شهرستان فارسان، از افتتاح سالن ورزشي شهر پردنجان پس از 15سال همزمان با دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۲۸
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سید هادی صالحی، ادامه داد: پروژه ناتمام سالن ورزشي شهر پردنجان بعد از 15 سال با پيگيري‌هاي انجام‌شده روند ساخت و تجهيز از سر گرفته شد و در دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

وی، افزود: زمين اين سالن ورزشي بيش از يک دهه پيش، اهدا و خيرين با کمک مردم شهر، فونداسيون سالن ورزشي را اجرا کردند، زيربناي اين مکان ورزشي 4 هزار مترمربع مي‌باشد.

فرماندار شهرستان فارسان، گفت: شهر پر دنجان باجمعيتي بيش از 10هزار نفر و با داشتن جواناني با ظرفیت ورزشي بالا و علاقه‌مند به امر ورزش نياز ضروري به ساخت سالن ورزشي داشتند، در همين خصوص مردم، شوراي اسلامي شهر و فرماندار فارسان با پيگيري‌هاي که داشتند اين انتظار به سر رسيد و در دهه ی فجرانقلاب اسلامی امسال اين سالن ورزشي افتتاح خواهد شد.

صالحي، در ادامه افزود: پروژه ورزشي شهر پردنجان دو منظوره هست، اين پروژه هم قابليت استفاده براي ورزش‌هاي توپي را به‌صورت استاندارد دارد و هم در طبقه دوم که ساختمان اداري و رختکن‌ها قرار دارند.

وي،بيان داشت: در طبقه دوم 300 مترمربع ديگر براي ورزش‌هاي رزمي پيش‌بيني‌شده است که انشا الله در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات