امام‌جمعه موقت ابدانان گفت: هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد و آنها در صورت انجام هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند که آنها را به سزای اعمالشان خواهد رساند.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۱۹
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم حسینی در خطبه‌های نمازجمعه آبدانان گفت: امروز دست خدا در مسئله بین‌المللی غزه قابل‌مشاهده و نمایان است. مردم مظلوم و مقتدر غزه توانستند دنیا را تحت‌تأثیر مبارزات خود قرار دهند و امروز دنیا به این مردم و مبارزان و گروه مقاومت آنها به چشم قهرمان نگاه می‌کند. برجسته‌شدن مظلومیت و درعین‌حال پیروزی مردم غزه در چشم جهانیان از آثار و برکات صبر و توکل آنان است در مقابل، امروز کسی در دنیا قائل به پیروزی رژیم غاصب و خبیث صهیونیستی در جنگ نیست و در نظر آحاد مردم دنیا و سیاسیون این رژیم موجودی، ظالم، بی‌رحم، گرگ خونخوار و شکست‌خورده و متلاشی است مردم غزه با ایستادگی خود اسلام را در چشم انسان‌های جستجوگر، عالم، ترویج و قرآن را محبوب کردند.

 

 امام‌جمعه موقت ابدانان افزود: همه خواهند فهمید که صبر آن مردم و ایستادگی مقاومت فلسطینی این رژیم را وادار به عقب‌نشینی کرد. خب، رژیم صهیونیستی بعد از قریب صد روز جنایتی که دارد انجام می‌دهد به هیچ‌کدام از هدف‌هایش نرسیده شکست؛ یعنی چه؟ شکست؛ یعنی همین گفت حماس را از بین می‌بریم نتوانست؛ گفت مردم غزه را منتقل می‌کنیم، نتوانست؛ گفت جلوی اقدامات مقاومت را می‌گیریم نتوانست مقاومت، زنده، سرحال، آماده؛ آن رژیم، خسته سرافکنده پشیمان و داغ باطلی «جنایتکار» به پیشانی‌اش خورده؛ این وضعی است که امروز وجود دارد. 

وی همچنین بیان داشت:  اشاره‌ای داشته باشم به بیانات حکیمانه رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور: عماد دین و جامعه اسلامی مردم هستند. اگر دین ضلع اول و رهبر ضلع دوم نظام و جامعه اسلامی است، ضلع سوم آن «مردم» هستند. مقام معظم رهبری با تأکید بر اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم در نظام اسلامی در بیانات و فرمایشات خود به چهار شاخص مهم و اصلی برای مردم اشاره کرده‌اند که عبارت است از «آگاهی، نظارت، مشارکت و همگامی». این چهار شاخص هم ویژگی‌های اصلی و اساسی مردم است و هم همه مردم بدون درنظرگرفتن گوناگونی و قومیتشان می‌توانند آنها را رعایت کنند و واجدش شوند به اعتقاد، ایشان شاخص آگاهی از بقیه شاخص‌ها مهم‌تر و اولی‌تر است؛ چراکه اگر مردمی، آگاه هوشیار و بیدار باشند، موقعیت‌های حساس را خواهند شناخت و به‌موقع و بجا در صحنه‌های گوناگون حضور می‌یابند و دست دشمنان را از کشور کوتاه می‌کنند از طرف دیگر، این آگاهی آنان سبب وحدت بیشترشان می‌شود و می‌دانند که همراهی با دولت و نظام سیاسی به نفع خودشان است و سبب حفظ نظام و امنیت بیشترشان می‌شود. همچنین با هوشیاری و بصیرت مسئولان و کارگزاران نظام را زیر نظر می‌گیرند تا اگر خلافی از آنها سر زد که مخالف اسلام یا مصالح و منافع ملی بود، به او تذکر دهند و به‌موقع جلوی او را بگیرند.

امام‌جمعه موقت ابدانان گفت: دوشنبه‌شب گذشته مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل مورد حمله موشکی سپاه قرار گرفته و منهدم گردید. به گفته مقامات سپاه این آغاز انتقام از تروریست‌ها بوده و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

وی بیان داشت: ایران با این هم‌زمانی حمله به داعش و موساد در انتقام حملات تروریستی عملاً رژیم صهیونیستی را هم‌ردیف داعش در تروریسم معرفی می‌نماید. در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از یک هزار و 200 کیلومتر استفاده گردید مقر تروریستها در ادلب سوریه از جنوب خوزستان مورد حمله قرار گرفت در حالی که اگر از کرمانشاه و یا آذرباجان غربی اقدام میشد مسافت نزدیکتر بود اما انتخاب این برد کاملا حساب شده و معنادار میباشد وقتی بدانیم حداقل برد مورد نیاز موشکی از ایران به اسراییل تقریبا معادل همین یک هزار و 200 کیلومتر است.

این عملیات ثابت کرد که هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد و آنها در صورت انجام هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند که آنها را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

حسینی با اشاره به‌روز پدر و ولادت امیرالمؤمنین علی (ع)  ضمن تبریک این روز فرخنده، بیان داشت: مردى از رسول خدا (ص) پرسيد: حق پدر و مادر بر فرزند چيست؟ حضرت فرمود: آن دو بهشت و جهنّم تو هستند. اگر با آن‌ها به‌درستی و نیکی رفتار کنید بهشتی و اگر با ناملایمت و با خشم رفتار کنی جهنمی هستید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار