امام جمعه مهریز با اشاره به عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران و انتقام حادثه کرمان گفت: موشک‌باران مقر داعش پیام روشن به صهیونیست‌های خبیث است.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۰۵
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز گفت: حملات سپاه به مقر داعش قابل تقدیر است و پیام مهمی برای دشمنان بویژه رژیم صهیونستی داشت که اگر خطایی از این رژیم خبیث سر بزند مقابله به مثل خواهد شد و ایران قوی و مقتدر پاسخ خواهد داد و انتقام از آن‌ها می‌گیرد.

وی با اشاره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر درصدد ایران قوی هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم و مردم ایران ما با حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه و انتخابات پایان سال صحنه‌های افتخار آمیز را خلق خواهند کرد و با حضور یکپارچه و با شکوه خود دل امام زمان و شهدا را شاد خواهند کرد.

امام جمعه مهریز درباره دیدار ائمه جمعه را رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ما در هر موقعیتی که کشور و انقلاب نیاز به دفاع داشته است با به خیابان آمدن، صبر، شعار و حمایت و حتی با رفتن به میدان جنگ، وفاداری خود را نشان داده‌اند و به همین علت امام بزرگوار قاطعانه می‌فرمود ایمان مردم ما بهتر از ایمان مردم صدر اسلام است.

محی الدینی خاطرنشان کرد: بی‌تردید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در همه دیدار‌های عمومی به بیان مسائل راهگشایی می‌پردازند که در این دیدار نیز یکی از تأکیدات معظم له، تشویق مردم به انجام امور خیر و میادین سیاسی از جمله انتخابات بود و تاکید کردند مسئولان هم باید به فکر مشکلات مردم باشند، گره‌های زندگی مردم را برطرف و امید در مردم ایجاد کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار