امام جمعه مهریز: پیشگیری از آلودگی هوا جزو مطالبات مهم مردم است که باید مسئولان شهرستان برای انجام آن بیش از گذشته برنامه ریزی و تلاش مضاعف داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۹۷
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز افزود: برای شهری مثل مهریز که باغ شهر استان است به هیچ وجه آلودگی هوا قابل قبول نیست.

وی به اهمیت هوای پاک و سالم برای شهروندان در منطقه اشاره کرد و گفت: باید مردم و مسئولان در کنار هم با تعامل برای کاهش آلودگی شهرستان بر تلاش خود در قالب یک برنامه منظم و مستمر بیفزایند.

امام جمعه مهریز به اهمیت توجه به امور فرهنگی و موضوع جوانان در شهرستان اشاره کرد و گفت: بروز برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی به دلیل بی‌توجهی به امور فرهنگی و معنوی است که در این خصوص با اهمیت باید بیش از گذشته اقدام شود.

محی‌الدینی از اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان قدردانی کرد و گفت: باید مسائل و مشکلات شهرستان توسط هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج و با همکاری پایگاه‌های مقاومت و بسیج به صورت دقیق بررسی و با ارائه طرح‌های مناسب در کنار مسئولان برای برون رفت از مشکلات اقدام کرد.

همچنین "محمد هقان بنادکی" فرماندار مهریز از تلاش و همکاری اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان در ابعاد مختلف قدردانی کرد و گفت: باید برای جلب مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف و حل مسائل بیش از گذشته با جدیت استفاده کرد که موضوعی مهم است.

همچنین تعدادی از روسای هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج شهرستان به ارائه گزارش در خصوص رصد مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره و همکاری برای تحقق اهداف و ماموریت‌های بسیج را سطح مناطق شهری و روستایی خواستار شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار