خبرهای داغ:
فرماندار:

تمام توان دزفول برای برگزاری انتخاباتی پرشور به میدان آمده است

فرماندار ویژه دزفول انتخابات اسفندماه امسال را انتخاباتی سرنوشت ساز برای کشور و شهرستان دانست.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۵۷
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

علیرضا خردمند فرماندار دزفول در دوره توانمند سازی مدیران گروه های پیشرفت و سرحلقه های صالحین طرح ولایت در حسینیه ثارالله دزفول با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن انتخابات اسفندماه امسال است، افزود: کار تبلیغاتی و تبیینی به منظور خنثی کردن این هجمه رسانه ای دشمن باید در دستور کار همه رسانه ها، صاحب نفوذان و فعالان سیاسی و اجتماعی باشد تا انتخاباتی با مشارکت حداکثری در اسفندماه امسال ثبت شود.

او با تاکید بر اینکه انتخاباتی سالم، پرشور و بدون حاشیه در تمام کشور و شهرستان دزفول هدف گذاری شده است، بیان کرد: دستگاه های دولتی مستقر در شهرستان دزفول باید ضمن اجتناب از هرگونه جانبداری زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

خردمند انتخابات را یکی از ارکان نظام اسلامی دانست و افزود: همه باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری در اسفندماه امسال ثبت شود.

فرماندار دزفول گفت: آینده کشور در گرو انتخاب مسوولان و تصمیم گیران دلسوز، متعهد و در تراز انقلاب است که از صندوق های رای و به دست مردم انتخاب می شوند به همین دلیل باید تلاش کرد تا زمینه انتخاباتی آگاهانه به دور از دوقطبی های نادرست در این شهرستان فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار